23. 7. 2012

Moje nové projekty

Informácie o nových projektoch, ktoré zavádzam na blogu. Omylom som dala na daily-slash iný odkaz, tak pokiaľ sa náhodou prekliknete sem a chcete elixír moci


                                                  Projekt DOKONČI TO!                                                              



Nový projekt zameraný na dokončovanie starých a dlhodobo nedokončených poviedok. Mám ich pomerne dosť, keď počítam aj alternatívny svet, takže momentálne všetky patria k tomuto projektu, ktorý zrejme nebude len letný, keďže tých poviedok je naozaj dosť. Aj keď ide o letný projekt neznamená to, že všetko stihnem v lete.  Zrejme ma bude sprevádzať dlhšiu dobu, keďže mám pomerne dobrý výber poviedok, ktoré čakajú na dokončenie.
Prvá poviedka, ktorá bude dokončená v rámci tohto projektu je
ELIXÍR MOCI pár: HP/SS, NL/LV

ANTIPREKLEPOVÝ PROGRAM

 Nový projekt zameraný na odstraňovanie zbytočných chýb, preklepov a nezmyselných vetných konštrukcií. Ešte zatiaľ nie je rozbehnutý, ale chystám sa to urobiť, lebo si uvedomujem, že preklepy a vyššie spomínané veci kazia čitateľský zážitok a dosť vytrhávajú z deja. Tento projekt bude mať takúto ikonku a o jeho priebehu vás budem informovať, keď ho spustím. Druhý obrázok pridám neskôr, lebo blbne pridávanie obrázkov. Každopádne novinkou je označenie poviedok. Pokiaľ napíšem novú  poviedku a nebude opravená, bude označená  poznámkou: poviedka neprešla antipreklepovým programom. Pokiaľ ním prejde tak, použijem ten druhý oficiálny obrázok, ktorý tu neskôr uvidíte.

24.7. Dodaný obrázok číslo 2