3. 9. 2012

2. kapitola 3/3





Pár: Kei (Ai)/Shin, a.i.
Varovanie: smrť, duchárske, školské, kríza identity, kriminálne, zmienka o skupinovom sexe, tajný spolok
Obsah (skrátená verzia): Kei (16) žije so svojím otcom, jeho sestra Ai s matkou. Po sestrinej smrti (údajnej samovražde) sa však rozhodne načas prevziať jej miesto. Kei cíti prítomnosť sestrinho ducha, niekedy sa mu zdá, akoby spolu zdieľali jedno telo. Verí tomu, že pokiaľ sa mu nepodarí zistiť pravdu, sestrin duch si nikdy neodpočinie. Počas svojho pátrania stretáva aj osobu, do ktorej sa zamiluje (čiže sem-tam aj romantika, platí aj to, čo bolo napísané v dlhšom obsahu)
Predpokladaný počet kapitol: 8 + prológ, epilóg




KEI mierne zružovel, keď si uvedomil, že sa naňho díva akýsi mladík, odetý len v krátkych nohaviciach. Pokúšal sa dať nohy spolu, ale spôsob akým bol priviazaný mu to úplne znemožňoval. Pokúsil sa posunúť aspoň natoľko, aby nevidel do istej oblasti, ale tento mladík sa o túto časť tela nateraz nezaujímal. Pôsobil dosť unavene a dosť ťažko sa mu chodilo, akoby prešiel niečím mimoriadne nepríjemným.
„Ai-chan, prečo si tu?“
„Pomôž mi, prosím.“
„Tak ti nie si Ai.  Podobáte sa, ale ona by to riešila inak. Ty si ten druhý...“
„Teraz ti to nebudem vysvetľovať. Odviaž ma!“
„Máš duševnú moc? Dokážeš to, čo tvoja sestra?“
„Prestaň s tými hlúposťami.“
„Nemáme šancu, aj keď ťa odviažem, ale možno aspoň získame čas. Pokiaľ ťa už odhalili, zrejme ťa pripravili pre pána...“
Okamžite začal z rozväzovaním. Nešlo mu to práve najlepšie a Kei cítil na viacerých miestach tlak, ale rozhodol sa to vydržať.
„Kde to vlastne sme?“ opýtal sa, keď mal už obe ruky  takmer voľné a neznámy mladík sa presunul k jeho nohám. Ruky ešte neboli poriadne rozviazané, ale mohol s nimi aspoň hýbať, preto sa vôbec nesťažoval.
„V dome rodiny ...
Mladík zrazu od neho odtiahol ruky. Ľahol si k nemu a hladil ho po hrudi. Začal sa jemne dotýkať jeho bradaviek.
„Mrzí ma to, ale je neskoro...“
Kei sa chystal protestovať, ale všimol si osobu, ale skôr než stihol otvoriť ústa do izby vošiel Hikaru. Mal na sebe len akési voľné nohavice, pomerne široké a hneď ako vošiel dovnútra, Kei nadobudol pocit, že jeho utrpenie sa ešte len začína.
„Čo tu robíš, Shin?“
„Náš hosť bol veľmi nervózny. Chcel som poskytnúť len trochu potešenia...“
„Tvoje služby nateraz nebudú potrebné, ale som rád, že si trávil čas s naším hosťom. Môžeš odísť.“
„Ako si želáte, Hikaru-sama,“ bezmocne vyhlásil Shin. Hlboko sa mu uklonil a pomaly vyšiel z miestnosti.

Kei úplne stratil akúkoľvek nádej. Prestal sa vzpierať, nevynakladal už žiadne úsilie na svoju obranu. Stačil len jediný pohľad na toho muža a bol si istý, že túto záležitosť vôbec nemusí prežiť. Hikaru sa naňho díval ako na niečo mimoriadne zaujímavé, ale opäť takým tým tvrdým pohľadom, ktorý rozhodne so sebou neprinášal nič dobré.
„Povedala ti niekedy sestra o tom, čo skutočne robíme? Zmienila sa niekedy o mne a mojej rodine?“
„Nie, nikdy.“
Hikaru priložil ruku k jeho tvári.
„A rodičia?“
Kei privrel oči a pokrútil hlavou. Nebol si istý, či to urobil v tomto poradí. Vedel len, že je úplne stratený, keď sa naňho dívajú tie ľadovo chladné oči.
„To je smutné. Naozaj ti to mala povedať. V takom prípade by si asi vedel, čo robíme s agentmi, ktorí sa pokúšajú zasahovať do našich záležitostí.“
„Čo ste urobili s  Kiyomi?“
„Otázky tu budem klásť len ja. Čoskoro sa naučíš, ako sa máš ku mne správať.“
 „Nemám žiadne informácie. Ešte som vôbec nič nestihol zistiť.“
„To  už viem. Inak by sme sa tu takto nerozprávali.“
Presunul svoju ruku do jeho vlasov a pokračoval v hladení, akoby sa dotýkal nejakého domáceho maznáčika. Bolo to istým spôsobom upokojujúce.
„Prosím, nechajte ma odísť.“
Zaujímalo ho, čo sa stalo s Ai, ale nie za cenu vlastného života. Predpokladal, že ani ona by niečo také nežiadala.
„Nie som si istý, čo s tebou mám urobiť. Na jednej strane sú tu isté dohody s tvojou rodinou, na druhej strane zas to, že si sa zaplietol z políciou a chystal si sa nás vedome klamať. Naozaj neviem, akoby som mal postupovať v tvojom prípade...“
Hikaru ho prestal hladiť. Zamieril k akejsi kovovej skrinke na konci miestnosti a otvoril ju. Bola prázdna, ale keď poklopal po určitej časti police, otočila sa dovnútra a odhalila množstvo rôznych nástrojov, úhľadne poukladaných na rôznych držiakoch. Niektoré z nich boli dokonca zabalené v akýchsi kúskoch látky. Pár z nich si vybral.
„Keď mi môj otec prvý raz povedal o tom, čoho som dedičom, nechcel som mu veriť. Odmietal som niečo také prijať. Bol som slabý a bezmocný. Naučil ma, ako sa vyrovnať so svojou slabosťou a urobiť z nej prednosť. Ako získať všetko, čo budem potrebovať, aby som našej rodine zabezpečil šťastie a spokojný život. Je ti snáď jasné koľko som toho musel obetovať, aby spoločenstvo fungovalo podľa mojich predstáv. A nikomu nedovolím, aby prerušil starodávnu líniu. Nikto z nich na to nemá nárok, dokonca ani ty.“
Ukázal mu jeden z tých nástrojov. Prešiel mu ním pred očami, ale pokožky sa nedotkol.
„Ctím si dohody s tvojou rodinou, preto som ochotný poskytnúť ti možnosť na záchranu. Prijmeš trest, ktorý ti uložím a tým bude odpustený tvoj pokus o zdiskreditovanie nášho spolku. A budeš pokračovať v dohodách, ktoré mala s nami tvoja sestra. Viem, čo sa jej stalo. Dozvedel som sa to od svojho zdroja na polícii, aj keď to prísne tajili. Môžem ťa ubezpečiť, že náš spolok nenesie priamu zodpovednosť za jej smrť.“
„Neverím vám.“
„Nemáš inú možnosť, chlapče. Sám všetko pochopíš, pokiaľ budeš pokračovať tam, kde tvoja sestra prestala. Tvoja úloha v tejto veci je však iná. Neskôr ti všetko vysvetlím. Teraz chcem od teba počuť odpoveď, či sa podrobíš a prijmeš trest...“
Kei si nebol istý, čo by mal urobiť. Ten nástroj bol tak blízko jeho tváre, ako predtým mužova ruka. Pocítil silný nápor chladu. Cítil prítomnosť iného vedomia, ktoré mu našepkávalo odpoveď. Tlačilo naňho natoľko, až kým si s miernou dávkou zdesenia nevypočul svoju odpoveď: „Áno, podrobím sa trestu, ktorý mi určite, Hikaru-sama.“