23. 9. 2012

Dar pre môjho najlepšieho nepriateľa






Pár: 11.Doktor/Master (Vládca)

Obsah : „Jedna cesta... Iba ty a ja... Kamkoľvek budeš chcieť...“
Varovania: neposedný pán času, šialený pán času, romantika, láska medzi nepriateľmi, krátke


 Poznámka: Mimoriadna nočná aktualizácia. Poviedka prešla AP.
Už dávno som nepísala nič s párom Doktor/Master. Inšpirovalo ma isté video z yt. (Doctor/Master ,Dark Paradise)
V prípade záujmu je možnosť, že bude pokračovanie.




„Jedna cesta... Iba ty a ja... Kamkoľvek budeš chcieť...“
Doktor netrpezlivo prešiel rukou po mužovej tvári. Nemohol sa ho prestať dotýkať. Nedokázal prestať.
„Zopakuj mi to ešte raz. Rýchlejšie...“
Svetlovlasý muž privrel oči, keď sa doktorova ľavá ruka bezstarostne ovinula okolo jeho pása. Nechal ho. Nech si s jeho telom robí, čo sa mu len zapáči. Mal dobrú náladu a mienil sa postarať, aby sa aj tá Doktorova aspoň na určitý čas zlepšila. Otvoril oči len, aby si ho mohol poriadne obzrieť.  Doktor bol stále to isté slniečko, plné energie.
„To, čo som ti navrhol som myslel vážne, Doktor. Jedna cesta. Iba ty a ja. Kamkoľvek budeš chcieť. Ber to ako dar od starého nepriateľa. Máš predsa narodeniny.“
Doktor nedôverčivo hľadel na svetlovlasého muža. Bolo príjemné ho po takom dlhom čase vidieť. Nenechal si ujsť príležitosť objať, ho dotýkať sa ho. Mať svojho obľúbeného nepriateľa len pre seba a nemusieť sa oňho s nikým deliť, ale ani to neznamenalo, že Doktor prišiel aj o zvyšok svojho zdravého rozumu. Pochopiteľne sa obával, že Vládcova ponuka by ho mohla mať nejaký háčik.
„Povedal si, že mi nikdy neodpustíš, ako je možné, že si práve teraz zmenil názor?“ zaujímal sa.
Vládca sa dotkol ruky, ktorá ešte stále spočívala na jeho tvári. Pevne ju zovrel a presunul k druhej doktorovej ruke, akoby nad ňou chcel získať kontrolu.
„Nechcem ti odpustiť.“
Takmer nákazlivá radosť, ktorá sa Doktora náhle zmocnila ho začínala postupne opúšťať.
„Ber to ako dočasné prímerie,“ usmial sa.
„Pôjdeš so mnou, aj keď ti nemôžem ponúknuť úplnú dôveru?“
„Pôjdem s tebou za podmienok, ktoré si stanovíš, ale musíš rešpektovať to, že  ti venujem len jednu cestu a keď naše malé dobrodružstvo skončí, necháš ma ísť.“
Doktor pochopil Vládcove zámery. To, čo nazýva darom, je len ďalším spôsobom ako mu ublížiť. Ako jeho radosť zmeniť na neutíchajúci smútok. Napriek tomu nedokázal odolať. Potreboval svojho priateľa, mať ho pri sebe ešte aspoň raz.
„Prijímam tvoju ponuku.“