25. 11. 2012

To ráno







 pár: Johnlock
Obsah: krátke, časovo  tesne po poviedke Neha.  Návrat do obd. pred Mor a Sher stretkom na streche, romantika.
Poznámka: Poviedka prešla AP.







Niekto stál pred jeho posteľou. Rozoznával len tmavé kontúry akejsi postavy. Napriek tomu pocítil úľavu, ktorá sa pomalými vlnami rozširovala do jeho tela. Aspoň na pár krátkych okamihov, bolo všetko opäť v poriadku. Sherlock toto zvykol často robievať. Zvyčajne ho takto prišiel zobudiť, ak sa prípad objavil v skorých ranných hodinách. Počas takýchto chvíľ mal zvyčajne na sebe len svoj župan a občas sa ani len neobťažoval si ho poriadne zaviazať. Tentoraz sa mu však niečo akosi nezdalo. Sherlock sa nenakláňal nad posteľou. Ak by mal použiť správnu predložku tak by skôr povedal, že sedel na posteli.
Na svojej veľkej posteli, v ktorej bol aj John. 
Nemal na sebe ani ten svoj župan. Bol priam ukážkovo nahý, ale Johnova rozospatá myseľ sa to rozhodla pre zmenu akosi neriešiť.  
„Lestrade ti volal? Ja viem. Nič nehovor. Mal by som byť už dávno oblečený...“ tlmene zazíval a pokúšal sa vymotať z prikrývok.
„Nemusíš sa ešte obliekať. Nikto nám nevolal.“
„Akože nikto... Tak prečo si...“
„Boli sme spolu v posteli. Je logické, že keď si sa dnes ráno prebudil, tak...“
„Aha.“
Začínalo sa mu to postupne vybavovať. Dal si niečo ostrešie zo zásob pani Hudsonovej. Preto sa mu ráno zdali veci akési  zmätené. Spomínal si ako po tomto menšom posilnení šiel za Sherlockom...
A oni urobili... To všetko... Úplne sa tomu odovzdali...
A tá noc...
Nespoznával samého seba. Muži sa mu nepáčili. Sherlock bol rozhodne muž, ale... Niečo na ňom bolo. Niečo, čo ho akosi zaraďovalo do inej kategórie ako ostatných mužov. A práve teraz, keď opäť prehovoril, jeho priateľ si bol istý, že v tej inej kategórii zrejme aj ostane.
„Ja ti chcem vysvetliť... Chcem ti to vysvetliť, ale neviem akými slovami by to bolo vhodné. Ja som len chcel, aby sme to urobili, ale rozhodne nie kvôli niekomu takému ako je Moriarty... Zahráva sa s nami, ale ja ho dostanem... Musím ho dostať...“ tmavovlasý mladík po dlhom čase akosi nenachádzal tie správne slová.
„To je v poriadku. Chcel si mi len pomôcť. Nemali by sme sa kvôli  nemu zbytočne trápiť...“ upokojoval ho.
„Nechcel som ti LEN pomôcť, John.“
„Ako to myslíš?“
„Pozri si svoje správy.“
John chvíľu čítal tú poslednú správu. Rozhodne ním prešla celá škála pocitov. Niektoré z nich boli až prekvapivo pozitívne. Nemienil Moriartymu urobiť tú radosť a trápiť Sherlocka.
„Tak dobre. Uvidíme, čo povie na toto...“
„John?“
„Idem mu odpísať, aby si náhodou nemyslel, že sme naňho zabudli.“