22. 7. 2013

(Bonus 2,5)




BONUS


varovanie: bonus k poviedke Vlk,
pár: žiadna, alfa twins
poznámka: Keďže do poviedky nechcem dávať všetky bočné línie a zbytočne ju komplikovať inými pármi, rozhodla som sa popri hlavnej línii pridať aj bonusové kratšie časti... 
Táto časť sa odohráva pred začiatkom poviedky VLK.




ETHAN

Brat sa od neho bolestivo oddelil. Prudko ho od seba odsotil. Už dávno nebolo jeho dvojča také nahnevané, vyzeral akoby ho chcel na mieste zabiť. Teraz už vedel, čo cíti aj čo chce urobiť a rozhodne sa mu to ani trochu nepozdávalo.
„To si už úplne osprostel. Neoznačíme predsa chlapca!“
„Je to môj budúci partner. Vlk si ho vybral a páči sa mi. Chcem to urobiť.“
Ďalej trval na svojom. Boli už tak blízko, už to skoro urobil, mohol to tam dokončiť, uzavrieť spárenie a to všetko... Urobil by to, keby mu to brat neprekazil. Keby naňho stále netlačil, aby na to celé zabudol.
„Ty možno áno, ale mňa do toho neťahaj. Nie som predsa...“
„To ma nezaujíma! Keď sa spojíme, rozhodujem ja, a ja chcem, aby sme ho označili. Prečo si ho namiesto toho udrel? Teraz sa nás bude báť!“
„Ty si začal tam pri tých skrinkách.“
„Áno, ale nechcel som ho vážne zraniť, prikázal som tomu vlkovi, aby ho zachytil... Len som sa rozčúlil... Teraz sme už mohli byť s ním...“
„Urobil som mu láskavosť. Ty hádam nerozmýšľaš? Do čoho chceš toho chlapca zapliesť. Si alfa! Nemôžeš sa len tak rozhodnúť pre nejakého imúnneho chlapca. Nie je pre teba! Urob to sám ak chceš, ale so mnou nepočítaj...“
„Cítil si to. Chcel si ho, takto to bude pre nás najlepšie... Nepopieraj to...“ chcel vstať, ale brat ho opäť nemilosrdne zatlačil na zem, ledva sa zdržiaval, aby sa s ním nepustil do bitky. Potreboval Dannyho. Mali by to urobiť spolu, keby zdieľali jedného partnera bolo by to jednoduchšie, ich vlk by bol spárený s jednou osobou, nenastali by žiadne komplikácie, žiadne ďalšie starosti... Boli by konečne úplní.
„Aiden, prosím, vráťme sa k nemu a označme ho...“
„Ty si blázon. Nebudem o tom viac diskutovať.“
Pokúsil sa odísť, ale Ethan to nemohol dovoliť, nie teraz, keď bol tak blízko. Bude to pre nich dobré, bol o tom presvedčený.
Prešiel do svojej podoby a prinútil ho, aby sa s ním prepojil.