20. 12. 2013

Stalker Epilóg





Záver

varovanie: posadnutosť, sebauspokojovanie, obťažovanie, voyerizmus
pár: Gareth/John a i., Gareth/Matt (pravý Jack H. z jednej časti)
obsah: Gareth pozoruje svojho suseda Johna a jeho rodinu. Nemá pred ničím rešpekt. Dokonca umiestnil kameru aj do ich domu.
On sám žije samotárskym životom, bez priateľov, dokončuje posledný ročník na strednej, ale škola ho vôbec nezaujíma, jediné čím je posadnutý je jeho príťažlivý sused a jeho dokonalá rodina.
Poznámka: ďakujem všetkým, ktorí si našli čas na prečítanie tejto poviedky a dúfam, že sa vám páčila aj keď akosi sa tu nazbieralo viac sex-pwp vecí, ako som plánovala.

Hodnotenie







 venované sanasami a ell


Správca naňho pozrel, aj on mal pohľad zastretý uspokojením. Presne tak si to predstavoval. Jeho mesto malo ľuďom  istého typu poskytnúť všetko, čo si len zažiadajú. Splniť ich najtajnejšie túžby výmenou za oddanosť Pánovi, ktorý od nich nepožaduje nič viac len to, aby ostali verní tomu čo sa mu podarilo vytvoriť.
„Môj pane, som vám vďačný za vašu láskavosť...“
Hladil otroka, ktorého mu poskytol a láskal ho ako svojho milenca. Whyatt spokojne privieral oči a tisol sa bližšie k svojmu dočasnému pánovi. No zároveň za jeho maskou sebaovládania postrehol slabý náznak vzdoru, on si veci pamätal a nemohol s tým urobiť, videl ako kvôli tomu trpí a ešte viac to rozochvievalo jeho túžbu.
„Páči sa ti môj malý otrok?“
„Áno, môj pane.“
„Dostaneš ho na pár dní za odmenu, ak ma tvoja prítomnosť uspokojí.“
„Bude mi cťou, môj pane.
Obaja pozorovali Johna, mali skvelý výhľad na to, ako jeho penis prenikal do mladíkovho tela. Najprv nechcel, John ho musel lízať a sať, aby ho do seba vpustil bez zranení no teraz sa už vášnivo bozkávali a starší otrok zmenil polohu, aby doňho mohol prenikať prudšie.
Otrokár takisto prežíval doznievajúcu rozkoš. Sladké pokušenie, ktoré mu ležalo pri nohách ešte viac podnecovalo jeho túžby.
Zdvihol Garetha do svojho náručia.
Mladík sa k nemu oddane pritúlil.
Takto sa mu to páčilo. Zbavil ho zbytočného utrpenia a dostal na povrch len to, čo považoval za najdôležitejšiu časť jeho osobnosti.
Poslušnosť a túžba po rozkoši.
„Už vtedy som vedel, že ty si ten pravý... už vtedy...“ pošepol mu.
Mladík prikývol.
„Môj pán si ma vybral, budem navždy milovať svojho pána,“ vyslovil to takmer automaticky, ani o tom priveľmi nepremýšľal.
Pán ho pohladil po vlasoch a pobozkal.
Táto odpoveď ho uspokojila. Netušil, že kdesi v hĺbke mysle jeho mladého otroka prežila jedna jediná spomienka, takmer nepatrná a celkom obyčajná, ale natoľko dôležitá, že práve táto jedna spomienka raz rozhodne o osude mesta rozkoší.


Poznámka 2: týmto epilógom si nechávam takpovediac zadné vrátka pre prípadné pokračovanie, ale ešte neviem kedy bude, lebo by som sa chcela ešte dostať k ďalšiemu nápadu. 
I keď otrocká téma ma ešte baví takže okrem leteckej poviedky, ktorú ste si mohli všimnúť pribudne ešte jeden projekt, kde bude opäť otroctvo, ale mal by sa mi tam dostať skôr staroveký Rím ...  A bude to tak trochu iné než toto, takže sa rozhodne máte na čo tešiť.