16. 2. 2014

Material boy 2. kapitola 1/3




 pár: Kim Myung-soo/Dennis O´Neil (napol Američan, napol Kórejčan)
varovanie: sex za peniaze, pyšný a rozmaznaný_uke, vzťah so starším mužom (pribl. o 10 rokov starším, žiadny dedo :D)
obsah:  Myung-soo (18) sa nevie zmieriť s otcovým bankrotom. Aby si udržal životnú úroveň, na ktorú bol zvyknutý,  prijme ponuku jedného z otcových bývalých obchodných partnerov a začne žiť životom vydržiavaného milenca.
Poznámka: poviedka bude vychádzať nepravidelne.

  Hodnotenie






 venované ell a Lilith.


Luxusný apartmán, v ktorom mal stráviť noc, dokonale vyhovoval jeho predstavám. Príjemné prostredie, a to, ako sa oňho každý staral, bolo súčasťou jeho sveta, on vždy rozhodoval a dostával to najlepšie.
Jeho budúci milenec mu urobil krátku prehliadku a trval na tom, že to bude on, kto ho odprevadí do izby, keď bude pripravená.
Nebránil sa tomu, uvítal jeho spoločnosť, aj keď si nebol istý, ako bude fungovať ich vzťah.
„Vyhovuje ti to?“ opýtal sa ho Dennis.
 „Áno, veľmi sa mi tu páči,“ čo sa týkalo miestností, kde by mal stráviť noc, nebol až taký náročný, stačilo mu, ak bolo prostredie príjemné a nebolo tam nič rušivé, čo by mu bránilo zaspať, a rozhodne oceňoval aj to, že bude mať pohodlnú posteľ.
„Mám ešte jednu otázku týkajúcu sa našej dohody...“
„Počúvam ťa.“
Povedal O´Neil a tváril sa tak, akoby snáď od neho ešte niečo požadoval.
Myung-soo si sadol na posteľ a zaujal dosť provokatívny postoj.
„Týka sa mojej školy. Ja chodím na súkromnú akadémiu a tento rok maturujem, ale nemohol som uhradiť školné za ďalší polrok, preto som si musel dať nútenú prestávku, ja... Chcel by som vedieť, či budeš podporovať aj moje vzdelanie a tak...“ vedel, že toto tak celkom nebolo v ich dohode, no potreboval si to vyjasniť a spomenul si na to, až teraz, keď sa pozrel na svoje veci a školské knihy, ktoré mu boli prinesené z jeho domu. V opačnom prípade by musel prestúpiť na bežnú školu, každopádne vedel, že to nie je až také jednoduché a nerád by si na poslednú chvíľu zvykal na iné prostredie.
Vyzeralo to, že ho záujem o školu príjemne prekvapil.
„V ktorom si ročníku?“
„Vo štvrtom. Už len jeden polrok a končím. Teda, ak sa mi to podarí.“
Dúfal, že to tak bude. Nevedel si predstaviť, že by vyletel úplne na konci, niečo také bolo pod jeho úroveň a absolútne neprípustné.
„Dáš mi údaje o svojej škole a zajtra sa o tom dohodneme.“
Bez problémov mu napísal všetky údaje na čistý papier.
Vrátane toho, čo všetko to bude stáť, aby dokončil štúdium a prípadne aj to, čo okrem školného ešte bude potrebovať.
Nebola to až taká zanedbateľná čiastka, no v poslednom čase akosi všetko prepočítaval, takže mu nerobilo problém to tak narýchlo načrtnúť.
„Toto bude asi tak všetko...“ povedal pokojne.
 „Uvidím, čo sa dá robiť. Čo sa týka zajtrajšieho dňa, chcem, aby si neopúšťal hotel bez môjho vedomia. Tvoj mobilný telefón dostaneš, až keď bude dohoda podpísaná.“
„A čo keď mi zavolajú kvôli mojej matke?“
„Daj mi číslo nemocnice a ja zariadim, aby ti prípadne záležitosti týkajúce sa nej, prepojili do hotela, ak to bude hovor od nich, tak ti dovolím ho prevziať.“
Nepáčilo sa mu to, ale neostávalo mu nič iné len prikývnuť, pokiaľ s ním nechcel mať problémy. Predpokladal, že keď sa spolu vyspia, a začnú si trochu dôverovať, nebude chcieť vedieť o každom jeho kroku, ale keďže sa chystal minúť naňho toľko peňazí a jeho rodina prišla o dôveryhodnosť, nečudoval sa, že má pochybnosti.
„Nikam neodídem, pán O´Neil.“
„Tak to bude najlepšie. Uvidíme sa zajtra a celé to už definitívne uzavrieme.“
Už sa na to začínal tešiť.
Chcel, aby ho čo najskôr vzal do svojej postele.
Aby dohoda začala fungovať a všetko sa vrátilo do starých koľají.
„Pán O´Neil a čo bozk na dobrú noc?“
Dennis pristúpil k nemu a jemne ho  pobozkal na pery.
„Tak zajtra pán Kim...“ zdôraznil to ešte raz a  Myung-soo tušil, čo to bude preňho znamenať.
Prísľub toho, čo ho čaká, bol v jeho očiach, nepochyboval o tom, že ich dohodu naplno využije.
Sledoval ho pohľadom, až kým definitívne neopustil jeho apartmán.
Po Dennisovom odchode zamieril rovno do kúpeľne.
Zbavil sa nepríjemných pocitov, celá tá ťarcha problémov z neho spadla, keď sa zabalil do mäkkého županu.
A vrátil sa späť do svojej izby.
A dúfal, že ďalšie ráno príde čo najskôr.