25. 4. 2014

Horúčka 5.2 časť







 pár: LV/RW
fandom:HP
autor: Darkway (moje bývalé ja, nie jediné) teraz : Merope Merzmer
upozornenie je to stará poviedka... 
fakt je to jedna z mojich prvých poviedok, kt. som mala na inom blogu, a potom som prestala a opäť som si zmenila meno na Merope, aj keď tam som to neuviedla, ale stále je to moja poviedka. 
poviedka bola dokončená, ale neprešla editáciou. Jednotlivé časti sú krátke, lebo vtedy som písala tak krátko.
Prečo ju sem dávam až dnes, lebo som na ňu zabudla a včera som si ju opäť všimla, lebo si upratujem veci pred prechodom na nový komp. A uvedomila som si, že už nie je celá na nete... 



poznámka: korektúra ešte nie je úplná, lebo je to zas nová časť, pôvodne tam už bolo veľké odhalenie, ale myslím si, že je to ešte skoro, poviedka sa tým predĺži, ale to nevadí...

Hodnotenie



Poznámka 2: tzv zbližovacia časť, myslím, že bude lepšie, ak ešte nejaký čas sa budú spoznávať skôr než bude to veľké...Okrem toho, kto by nechcel tráviť čas s Voldemortom Upgrade verziou :D 

 venované Lilith. 

„Naozaj sa chceš stať smrťožrútom?“  opýtal som sa ho, keď sme dohrali poslednú partiu a bol som priveľmi unavený na to, aby sme mohli pokračovať. Raz som ho porazil a odvetu vyhral on. Bolo to príjemné, na chvíľu som takmer zabudol na to, že som vo väzení, a opäť som mal pocit, akoby som bol v škole spolu so svojimi priateľmi.
Tod na mňa hľadel tými svojimi chladnými očami, takto zblízka som si uvedomoval, že je to pekný chlapec, ktorý by nepochybne pobláznil väčšinu našich dievčat a zrejme aj niektorých chlapcov. Jeho prirodzená krása však ostávala chladná  a každý jeho úsmev akoby bol len napodobeninou skutočného úsmevu. To, čo som predtým považoval len za mylní prvý dojem, bola zrejme pravda.
„Oni sú moja rodina, jediná skutočná rodina, ktorú som kedy mal...“ povedal niečo, čo ma takmer zmiatlo. Pokúšal som sa spomenúť si na to, z ktorej rodiny by asi tak mohol pochádzať.
Erby na tých figúrkach mi pripadali známe, akoby som ich už niekde videl. No boli čiastočne ošúchané, preto sa to nedalo tak celkom určiť, ale bol som si istý tým, že pokiaľ je to známa rodina, určite ju poznám aspoň podľa mena. No neodvážil som sa ho na to opýtať priamo.
„To ma veľmi mrzí... Správal sa k tebe tvoj strýko zle... Nútil ťa, aby...“
„Nie, nenútil. Vybral som si tento osud dobrovoľne...“
„Aha.“
Nič podstatné som sa nedozvedel, no keďže som nemal v úmysle rozmýšľať o veciach týkajúcich sa môjho života, radšej som kládol otázky jemu.
„A tvoja mamka, nebojí sa o teba... Moja mamka by ma asi zabila...“ vedel som, že niečo také by sa nikdy nestalo, no hľadal som si cesty, ako sa s Todom spriateliť, videl v tom aspoň istú možnosť, ako ostať v spojení so svetom.    
Opäť na mňa vrhol, taký zvláštny pohľad, napol nahnevaný, napol neurčitý.
„Obávam sa, že to sa už nedozvieme. Je mŕtva...“ výraz jeho tváre sa zmenil, zrazu pôsobil tak trochu zamyslene, akoby nad niečím uvažoval.
„Prepáč, ja...neuvedomil som si to,“ nechcel som ho nahnevať, ani som sa nemienil dotknúť citlivej témy.
„To je v poriadku. Nemusíš sa kvôli tomu ospravedlňovať... Tvojím priateľom je Harry Potter, zrejme často rozprávate o jeho rodine...“
„Áno, dosť často, Harry o nich skoro stále zisťuje nové veci, lebo jeho teta a strýko mu o nich povedali skoro samé lži...“ zarazil som sa, keď som si uvedomil, akým smerom sa začína uberať náš rozhovor. A rýchlo som sa pokúšal z toho vycúvať.
„Nuž škoda, že si nechodil na Rokfort, je to tá najlepšia škola na svete...“ chcel by som vedieť, kedy sa tam vrátim a či vôbec, dnes by som prijal hoci aj hodinu elixírov.
„Ak si to myslíš, tak to nepochybne bude pravda...“ povedal omnoho príjemnejším hlasom než predtým.
Všimol som si, že začína odkladať figúrky. Jeho dlhé prsty ich jemne navigovali.
„Už odchádzaš?“  obával som sa, že som ho mojimi otázkami až príliš unavil.  
„Nikam sa neponáhľam. Neobávaj sa, len to odkladám, aby figúrky ostali v dobrom stave, musia byť udržiavané kúzlom...“
 „Chápem,“ hlesol som nesmelo a sledoval som, ako uzatvára celý ten zložitý vzor.
„Ja... mohol by som sa o teba na chvíľu oprieť...“  chrbát ma opäť začínal bolieť, kvôli tomu, ako som sa hrbil nad šachovnicou. Navrhol som to len tak, nič som od toho neočakával.
Dlhšiu dobu o tom uvažoval, napokon súhlasil.
„Tak poď bližšie...“ odložil šachovnicu tak, aby nám neprekážala. V jeho hlase zaznievala nervozita.
„Ďakujem.“
Pohodlne som sa oprel, a cítil som jeho ruky, ktoré akoby chvíľu váhali, kam sa majú umiestniť, no napokon si svoje miesto našli.
„Ak ti to prekáža, nemusíme...“
„Nie, neprekáža, len to nerobím veľmi často... Už som takmer zabudol aké to je...“
„Tomu nemôžem uveriť...“
„Je to tak.“
„Nemožné.“
„Prečo si to myslíš?“
„Chlapec ako ty, musí mať predsa milión príležitostí.“
„To nepopieram, ale len málokedy ich využívam.“