15. 4. 2014

Tenebrae Epilóg







 pár: HP/LV

Obsah: Lord Voldemort vždy považoval Rokfort za svoj domov. Keď sa opäť tajne prechádza po jeho chodbách a vníma silu spomienok... Počas zimných prázdnin sa pokúsi zničiť svojho nepriateľa... Netuší, že jeho telo si bude žiadať oveľa viac...

varovanie: slash, mučenie, láska, sex, mladý Temný pán

Hodnotenie




 venované Lilith.
Skrytá dedina

Stáli na kopci, neďaleko pozostatkov po Skrytej dedine.
Temný pán sa díval nadol, pohľadom prechádzal po každej jednej stavbe, okrajovo vnímal strach a bolesť svojho milenca.
Povedali im, že to miesto je prázdne a on to chcel vidieť, chcel sa na vlastné oči presvedčiť o tom, že jeho priatelia sú preč.
Temný pán bol najprv nahnevaný.
Unikli mu.
Museli sa dozvedieť o tom útoku a niekam sa presunuli.
Zrejme do zahraničia, niekam, kde jeho moc zatiaľ nesiaha.
Vlkolak aj jeho rodina, aj Weasleyovci, si zjavne teraz niekde menili mená, podoby a totožnosti, a on nemal v úmysle ich prenasledovať. Aspoň nie pokiaľ oni sami neurobia niečo, čo by ho k tomu podnietilo.
No napokon ich odchod začal považovať za omnoho lepšie riešenie, hoci to nebolo presne to, čo očakával, získal toho viac než stratil. Mal svojho milenca len pre seba a čarodejnícky svet mohol aj naďalej formovať podľa svojich predstáv. Bolo to napokon viac než by si mohol priať.
„Môžem sa tam pozrieť?“ opýtal sa Harry.
 „Nie, na tom mieste je magická nestabilita, vrátime sa,“ rozhodol napokon. Po narýchlo popretrhaných kúzlach ostali stopy a nechcel, aby drahocenný kúsok jeho duše trpel takým nepohodlím.
„Ešte nie, chcem vedieť, kto z nich bol špión, kto z nich pracoval pre teba?“
„Ty to predsa vieš, poznáš predsa pôsobenie temnej sily.“
„Moja matka?“ hlesol zdesene.
„Áno, Harry, neuvedomovala si čo robí, had v nej sa stal mojím spojením s vami. Predpokladám, že chápeš, že ak by pre mňa nebola užitočná, opäť by som sa jej zbavil. No posledné správy od nej boli veľmi zmätené... zrejme bola odhalená...“
„Nezbavili sa jej, to by neurobili, oni len odišli... Som rád, že sú v bezpečí...“
„Neplánuješ ich hľadať?“
„Nie, pre nich bude lepšie, keď ja ostanem s tebou. Keď na teba dohliadnem.“
Temný pán ho chytil za ruku.
„Myslíš, že to dokážeš?“
„Áno, som o tom presvedčený.“
Lord Voldemort tentoraz nenamietal, istá miera vplyvu bola vhodná, hlavne keď si chcel opäť zvyknúť na ľudské spôsoby, ktoré mu boli cudzie, od Harryho sa toho mohol ešte veľa naučiť, no boli tu aj veci, ktoré mu mohol poskytnúť on sám. Už ho začal učiť a bol veľmi spokojný s tým, ako to prebiehalo.
„Si pripravený na ďalšiu lekciu?“
„Kedykoľvek,“ vyhlásil Harry sebaisto.
Odmiestnili sa.
Mladý Harry nebol jediný, kto bol sklamaný z toho, ako dedina náhle zmizla z mapy.
Aj Lucius Malfoy sa z toho spamätával dosť ťažko, no predpokladal, že časom prebolí aj táto posledná rana.
Voldemort objal svojho milenca okolo pliec a spoločne prešli bránou vedúcou späť do Temného sídla.

Poznámka: ďakujem všetkým, ktorí to vydržali do konca, a ospravedlňujem sa za to dlhé prerušenie, podarilo sa mi dostať poviedku až do konca, z čoho som nadšená a čakajte čoskoro to sľúbené pdf, v opravách som na 22. kapitole/25 + ep... Nie som tak celkom spokojná s touto poviedkou, ale som rada, že sa mi ju tak či tak podarilo dokončiť.