19. 5. 2014

Horúčka 10. casť 3/6







 pár: LV/RW, v tejto časti náznak HP/LM, najnovšie Snarry
fandom:HP
autor: Darkway (moje bývalé ja, nie jediné) teraz : Merope Merzmer
upozornenie je to stará poviedka... 
fakt je to jedna z mojich prvých poviedok, kt. som mala na inom blogu, a potom som prestala a opäť som si zmenila meno na Merope, aj keď tam som to neuviedla, ale stále je to moja poviedka. 
Aktuálny stav poviedky Otcovská láska 2/6 bez korektúry - píše sa

varovanie: Voldemort_upgrade, krátke
po korektúre
hodnotenie







„Nie je to on! Nemôže to byť on!“  zúfalo som krútil hlavou, zo všetkých strán sa na mňa valili pocity, ktorým som nerozumel. Desivé myšlienky, spustené jediným bozkom.

Sedel som na dlážke, nohy som mal opäť pokrčené, ako vtedy, keď som trávil čas vo svojej cele. Moje telo ovládol strach.

Ostal som tam, až kým sa ku mne opäť nevrátil.

Kľakol si ku mne.

„Prečo nie si v posteli?“ opýtal sa ma.

„Nemôžem tam byť...“ odsekol som chladne.

„Ako chceš, nebudem ťa nútiť, môžeme sa pozhovárať aj takto...“

„My dvaja sa už nemáme o čom zhovárať!“ kričal som naňho, ale on sa len samoľúbo usmieval.

„Predpokladám, že si pochopil, s kým máš tú česť...“ sledoval som, ako jeho pohľad sprísnel, a zrazu vyzeral starší, takmer akoby to ani nebol ten chlapec, ktorého som už istý čas poznal.

Pomaly som prikývol, stále som tomu ešte tak celkom neveril, správal sa ku mne inak ako Temný pán, bol milý, a svojím spôsobom slušný. Pokiaľ to bol skutočne on, nerozumel som tomu, prečo vynakladal toľkú námahu navštevovať ma práve v tejto podobe, a potom ma mučiť v tej druhej.

Musel som to vysloviť nahlas, aby som si bol istý, že som sa skutočne nezbláznil.

„Ste ...“ nedokázal som vysloviť jeho meno ani to po otcovi, to by ma zrejme čakal trest,  a už vôbec nie to, pod ktorým ho poznala celá čarodejnícka spoločnosť.

„Ste on, však... Temný pán?“ pokúsil som sa aspoň o kompromis.

Nezdalo sa, že by mu prekážalo, ako zápasím s jeho menom. 

„Takto ma zvyknú nazývať hlavne moji smrťožrúti, ale aj ty si na to pokojne môžeš zvyknúť... predpokladám, že rovnako ako všetci ani ty nemôžeš vysloviť moje meno...“

„Harry to dokázal...“ skočil som mu do reči.

A moje slová naňho mali očakávaný účinok, Todov priateľský úsmev sa kamsi stratil a v jeho pohľade bola len tvrdosť a chlad. Už sa nesnažil predstierať ľudskosť, neskrýval viac pred ním svoju pravú podstatu.

„Potter pre mňa neznamená nič, prach pri mojich nohách má väčšiu cenu ako on...Prišiel čas, aby pochopil, čo znamená pliesť sa mi do cesty...“

Vstal a pokynul mi, aby som sa takisto zdvihol zo zeme. Poslúchol som ho, lebo som vedel, že prišiel môj koniec, pochopil som to z toho, ako na mňa hľadel. Pre mňa už nebolo úniku. Neexistoval žiadny zajtrajšok, desilo ma to, ale zároveň som bol fascinovaný tým, že počas tých pár týždňov, som ho skutočne dokázal zaujať natoľko, aby ma nechal žiť.

S hrdo vystretým chrbtom som sa naňho díval, očakával som, že čoskoro vyberie prútik a ukončí to.

No on len položil ruku na moje plece, a pomaly ňou prešiel až ku krku a vlasom. Bolo to pohladenie, drsnejšie ako predtým, ale stále dostatočne účinné na to, aby to vo mne vyvolalo istú odozvu.

„Dnes zomrieš... tak ako sa to stalo aj tým pred tebou, zomrieš, aby si mohol žiť...“ cítil som ako jemne potiahol a vytrhol mi pár vlasov. Bolelo to, no nemal som čas na to ani len zareagovať, lebo ma mierne postrčil dopredu a ja som takmer stratil rovnováhu.

„Môžeš vojsť...“ prikázal napokon niekomu, kto naňho zrejme čakal za dverami.

Dovnútra vošiel McNair.

„Môj pane,“ úslužne sklonil hlavu a napokon zložil k nohám Temného pána, akési telo.

Strhol som sa pri pohľade naňho, nedalo sa ani len opísať ako zúbožene vyzeralo.

„Vyhovuje vám?“

„Dokonale.“

Temný pán vložil svojmu smrťožrútovi do rúk pár vlasov.

„Urob to tak, ako sme sa dohodli...“

„Kedy sa má objaviť?“

„Dnes ráno, na mieste, ktoré určím...“

„Ako si želáte, môj pane... Teraz nás nechaj...“

McNair prikývol a rýchlo opustil izbu.

Potom sa jeho pán obrátil ku mne, vytiahol prútik a ja som cítil ako ma zasiahla kliatba.