10. 6. 2014

Horúčka 10. časť 6/6









pár: LV/RW, v tejto časti náznak HP/LM, najnovšie Snarry
fandom:HP
autor: Darkway (moje bývalé ja, nie jediné) teraz : Merope Merzmer
upozornenie je to stará poviedka... 
fakt je to jedna z mojich prvých poviedok, kt. som mala na inom blogu, a potom som prestala a opäť som si zmenila meno na Merope, aj keď tam som to neuviedla, ale stále je to moja poviedka. 
PS: momentálne úplne mením pôvodný rámec poviedky... takže je to zas niečo nové...

 varovanie: myšlienkové spojenie, nahnevaný_Snape, Dumbledore_nevševediaci a ešte k tomu krátke. A vrátili sme sa tam, kde sme s Harrym prestali, takže falošného Rona ešte zatiaľ nenašli...

po korektúre

hodnotenie



 venované Lilith, Nade.
„Čo navrhujete, pán riaditeľ?“
„Priznávam, že niečo podobné som nikdy predtým nevidel. Skúsili sme už takmer všetko, budem sa musieť poradiť s istými ľuďmi... Zdá sa, že nemáme na výber...“
„Ponáhľajte sa. Neviem, ako dlho ho dokážem udržať...“ Snapov hlas znel unavene. Nepochyboval som o tom, že udržiavať niečo také v chode, musí byť poriadne namáhavé.
Steny kupoly sa zľahka zavlnili pod vplyvom  profesorovho zamatového hlasu, menej útočného než zvyčajne, ale rozhodne podráždeného na najvyššiu možnú mieru.
„Dávajte si pozor,“ povedal napokon, predtým než riaditeľ definitívne opustil moju izbu.
Cítil som profesorovu prítomnosť, takmer až intímnu, no nemohol som robiť nič iné len tam sedieť a čakať.
Jemné povolenie kupoly, okamžite spôsobilo, že moja myseľ opäť vyrazila späť do tých prázdnych miest bez bolesti. Bol som o krôčik bližšie k šialenstvu. Profesor musel opäť nešetrne vtiahnuť pod svoju ochranu, pričom ma od celkovej nepríčetnosti tentoraz delilo len pár okamihov. Pokúsili sme sa o to niekoľkokrát, ale aj napriek tomu, že som sa už cítil lepšie, nedokázal som to tam vonku v mojej vlastnej hlave vydržať sám.
Kupola sa opäť zľahka zachvela, videl som ako profesor spevňuje steny, no šlo to pomaly, zrejme sa na ňom začínala podpisovať únava. Boli sme v takomto stave už celé hodiny, riaditeľ sa nám snažil pomôcť, ako vedel. Musel som uznať, že vyskúšali všetko, čo im ich vedomosti umožňovali, no doteraz sa im nepodarilo napraviť celý ten chaos tak, aby som sa mohol bezpečne spoliehať len na svoj vlastný rozum.
„Čo sú tie zlaté úponky?“ opýtal som sa, farbou mi pripomínali krídla ohnivej strely a keď som sa ich odvážil dotknúť, cítil som, ako sa pohli.
Snape rovnako ako ja skúmal tie zlaté pohybujúce sa objekty.
„Znamená to, že sme pokročili ďalej, než by nám obom bolo milé... Budú sa vytvárať na celej kupole a keď ju zložím, je veľmi pravdepodobné, že sa medzi nami vytvorí myšlienkový most...“
Moje ja sa zatvárilo nechápavo, no statočne som sa snažil vybaviť, či sme niečo také niekedy preberali na hodinách, no nezdalo sa mi to známe.
„Myšlienkový most, Potter, je trvalé spojenie medzi dvoma ľuďmi, nedá sa vymazať ani odstrániť, ak sa nepozbierate, je dosť možné, že sa medzi nami vytvorí tento druh spojenia,“ hovoril o tom, takmer s rovnakými obavami, aké som pociťoval aj ja. Niečo také medzi nami bolo skrátka nepredstaviteľné. Bol to predsa stále ten istý Snape, ktorého som nemohol ani vystáť, a on sám mi dával pri každej príležitosti najavo svoje opovrhnutie.
Už len predstava toho, že bude môcť mať prístup do mojej hlavy ma úprimne povedané vydesila.
Opäť som siahol na jeden z tých úponkov, zdali sa mi jemné, no boli pevné a keď som sa ich dotkol, útočnejším spôsobom, pocítil som, ako nimi preteká mágia.
„Vy to nedovolíte, však?“ nevedel si predstaviť, akoby sme mohli takto existovať dlhšiu dobu. Snape zúril kvôli tomu, že musel tráviť čas v  mojej hlave. Určite si neželal, aby to bolo možné aj obrátene.
„Nemôžem s tým nič urobiť. Môžeme len dúfať, že riaditeľ sa vráti s nejakým riešením, skôr než veci dospejú až tak ďaleko...“
Vrátil som sa k pozorovaniu spomienok, ktoré plávali mimo dosahu kupoly. Objavil som niečo diabolské, niečo, čo bolo natoľko zničené a ohavné, až som sa  zdesene primkol k opačnej stene kupoly. Moje telo sa začalo triasť, a pocítil som, ako Snape pevne zovrel moje ruky.
„Čo to je? Prečo je to tam? To je vaša spomienka naňho?“ obvinil som ho z toho, že sa mi to celé snaží ešte viac znepríjemniť.
„Nebuďte drzý, Potter. Všetko, čo je za tou kupolou je vaše, rozumiete?“
„Áno, pane.“
Snape sa už za tou zvláštnosťou otáčal, ale kamsi sa zrazu stiahla, ani pre jedného z nich už nebola viditeľná, akoby bola ovládaná inou mocou.