30. 7. 2014

Horúčka 11. 5/6







pár: LV/RW, v tejto časti náznak HP/LM, najnovšie Snarry
fandom:HP
autor: Darkway (moje bývalé ja, nie jediné) teraz : Merope Merzmer
upozornenie je to stará poviedka... 
fakt je to jedna z mojich prvých poviedok, kt. som mala na inom blogu, a potom som prestala a opäť som si zmenila meno na Merope, aj keď tam som to neuviedla, ale stále je to moja poviedka. 
PS: momentálne úplne mením pôvodný rámec poviedky... takže je to zas niečo nové...



 varovanie: krátke, len taká vsuvka týkajúca sa páru snarry

po korektúre


hodnotenie



 Pre Lilith.


Severus Snape

„Pozoruhodné. Skutočne veľmi pozoruhodné, Severus...“
Čiernovlasý muž pokrútil hlavou a na tvári sa mu usadil výraz vrcholného pohŕdania.
„Poviete mi to už konečne, alebo tu ďalej budeme viesť len zdvorilostnú konverzáciu?“
Díval sa na riaditeľa, napoly výhražne a začínal ľutovať, že si ho Temný pán k sebe nepovolal.
Pretože nutne potreboval uniknúť tomu všetkému, čomu ho podrobil tento muž, ktorý tvrdil, že je jeho priateľom.
Dovolil mu, aby skontroloval jeho myseľ len preto, aby vylúčil akékoľvek poškodenie, ktoré zjavne musel utŕžiť.
Inak by sa zrejme nedopustil takej neprístojnosti, že dovolil tomu chlapcovi, aby ho oslovoval menom.
Skutočne nemal v úmysle mu niečo také navrhnúť, nechcel to ani len vysloviť, mal pocit, akoby v tej chvíli niekto prevzal kontrolu. Niekto, koho nemohol len tak ľahko zatlačiť späť.
„Aké vážne je to poškodenie?“
Pripravoval sa na to najhoršie, a nenávidel ten pocit, že nad sebou stratil kontrolu a dovolil, aby ho niečo ovládlo až do takej miery.
„Nedošlo k žiadnemu poškodeniu.“
Dumbledore sa vrátil k stolu, oprel sa na svojom kresle a chvíľu naňho uprene hľadel.
„Nemám na to žiadne logické vysvetlenie, si na tom rovnako ako predtým, tvoje štíty tú oblasť dobre chránia, a sú na ňu citlivejšie, takmer na mňa zaútočil, keď som sa jej pokúsil dotknúť... Je ťažké to pomenovať, ty si to predsa cítil, keď som bol v tvojej mysli, je to niečo ako... ponuka priateľstva...“
Snape pevnejšie zovrel opierky kresla, v ktorom doteraz sedel. Podstúpil takmer úplne obnaženie svojej mysle, musel stiahnuť svoje obrany a to všetko len preto, aby mu riaditeľ povedal, že sa chce s Potterom priateliť.
Neslýchané. Niečo také sa nikto neodvážil ani len povedať v súvislosti s ním. Ak by šlo o niekoho iného, tvrdo by zaplatil za takúto opovážlivosť.
„Vaše nové  spojenie zrejme takto medzi vami funguje. Budeš sa s tým musieť zmieriť, Severus. Aspoň do času, kým nebude pripravený...“
„A čo ak nikdy nebude? On to v sebe nemá. Nie je vrah.“
„Práve preto, môj chlapče. Práve preto zo všetkých najviac dôverujem práve jemu.“