5. 7. 2014

Material boy 14. kapitola 1/3








pár: Kim Myung-soo/Dennis O´Neil (napol Američan, napol Kórejčan)
varovanie: sex za peniaze, pyšný a rozmaznaný_uke, vzťah so starším mužom (pribl. o 10 rokov starším, žiadny dedo :D)
obsah:  Myung-soo (18) sa nevie zmieriť s otcovým bankrotom. Aby si udržal životnú úroveň, na ktorú bol zvyknutý,  prijme ponuku jedného z otcových bývalých obchodných partnerov a začne žiť životom vydržiavaného milenca.
Varovanie: kecacia časť

 hodnotenie
 



 Venované Ell, Lilith.

***
„Si v poriadku?“
Myong-soo  ako prvý utekal k Dennisovej nemocničnej posteli. 
„Áno, maličký, ničoho sa neobávaj, už mi je lepšie...“
Dennis bol trochu bledý no, inak to vyzeralo, že to najhoršie má už za sebou, Myong-soo  si opatrne sadol na kraj jeho postele.
„Ostanem tu s tebou a budem sa o teba starať.“
Na mladíkovej tvári sa objavil nesmelý úsmev.
„Ďakujem ti, Myoung-soo...“
Dovolil, aby ho jeho chlapec držal za ruku. A bolo na ňom vidieť, že mu chlapcova prítomnosť značne vylepšila náladu.
Kyung-pyo si k nim sadol z druhej strany a Daniel si prisunul k posteli stoličku.
„Bol by som rád, chlapci, keby ste ma odtiaľto čo najskôr dostali...“
„Trpezlivosť, čoskoro ťa pustia do domáceho ošetrenia, nemusíš si s ničím robiť starosti...“ povedal mu Daniel.
Mladší muž naňho hľadel tak trochu podozrievavo.
„Chcem, aby si vedel, Daniel, že osobne nesúhlasím s vašou dohodou, ale urobím všetko preto, aby sme ostali všetci spolu... pretože ti nedovolím, aby si si nechal pre seba nášho milenca...“
„Nechám si pre seba váš všetkých, ak mám byť presný... Môj dom je dostatočne veľký na to, aby sme tam mali pohodlie a všetko, čo budete potrebovať...“
„Ty chceš, aby sme u teba ostali?“
„Prečo nie, musíte uznať, že je to ideálne miesto pre naše zvyčajné hry... A budeš tam mať dostatok pohodlia a starostlivosti na to, aby si sa rýchlo zotavil...“
„Musím si to premyslieť...“ chladne odsekol Dennis a obrátil pozornosť späť k Kyoung-pyo.
„Prišli už tie peniaze, ktoré...“
„Áno, zlatko, ale teraz nebudeš pracovať. Máš oddychovať a nie zaoberať sa takýmito vecami, ja sa postarám o naše obchody...“
„Neviem, či dokážem... ja... moja rodina... oni ma v podstate vyhodili... a neviem ani čo by som...“
Porozprával im čo sa stalo na tej schôdzi, jeho otec verejne ukázal všetkým isté fotky, vďaka ktorým napokon pochopili, prečo nemal záujem o zoznámenie sa s tým bohatým dievčaťom. Napokon nebolo nutné ani najímať si nijakú spoločnosť, keďže rodina si to naňho dobre pripravila, ako jeden z bodov programu schôdze.
„A dali mi dokonca ultimátum, povedali, že ak neurobím to, čo sa odo mňa očakáva, môžem zabudnúť na všetky privilégia, ktoré mi ako členovi rodiny prislúchajú...“ dodal napokon.
Tváril sa pritom dosť zronene, keďže nech to bolo akokoľvek, Dennis bol dlhšiu dobu podriadený želaniam svojej rodiny a robil všetko, aby si udržal ich uznanie a rešpekt.
„Nesúhlasil som s ich podmienkami, tak ma prepustili a povedali, že už viac nechcú mať so mnou nič spoločné. Všetci ma odsúdili, ako nejakú špinu... cítil som sa tak...“
Kyoung-pyo ho pevne objal a dovolil mu, aby sa oňho oprel.
„Mrzí ma to....“
„Ako to mohli urobiť? Ja som robil všetko, čo odo mňa požadovali! Bol som dobrý riaditeľ, hotel prosperoval, moja správa nemala žiadnu chybu, ja nerozumiem prečo museli urobiť niečo také, až tak veľmi som ich sklamal... Sakra, je to predsa moja vec s kým chodím, no nie? Ani ja sa im nestarám do toho, s kým spávajú, tak prečo by oni mali...“ celý sa chvel.
„Dennis, upokoj, oni nás sem pustili len pod podmienkou, že sa nebudeš rozčuľovať...“
„Prepáč, ja len nemôžem...nemôžem to pochopiť... ako môžu...“
„Zvládneme to, Denny, sme s tebou, dobre? Nie si sám, postaráme sa o teba, lepšie než by to urobili oni...“
***
Na druhý deň...
Dennis bol prepustený do domácej starostlivosti a napokon prijal Danielovu ponuku, boli teraz všetci dočasne u Daniela.
Myoung-soo za ním šiel do jeho izby, po odchode svojich dvoch milencov, ktorí pokračovali vo svojej práci.
Dnes mal Dennisa na starosti on, aspoň do obednej prestávky, kedy sa plánovali všetci spoločne najesť.
Jeho milenec bol na tom nepochybne lepšie, hlavne preto, že sa na posteli ocitol pod ním, hneď ako dopozerali film.
„Chcem ťa...“ pošepol mu Dennis.
„Ako si želáte, pane...“ povedal mu Myoung-soo, potešený tým, že jeho stav sa vyvíja dobre. Stále ešte nevedel ako ho spracujú na to, aby mu aj on pomáhal s povinnosťami, no vedel, že aj on si to užíva a postupne tomu nepochybne podľahne, keď mu dajú dostatok času na to, aby si zvykol na ich novú dohodu.