19. 8. 2014

Rivals 11. kapitola 2/3







názov: Rivals
paralelná poviedka k poviedke Ghosts 

(poviedka Ghosts  už začala vychádzať)
varovanie: trojka
pár: Kim Min Suk/Jung Kyoung-Ho/ Hyun Sang Hee
poznámka: Kim je z doramy shut up flower boy band
Kyoung-Ho (tam nehrá)
obsah: Stredoškolák Kim Min Suk sa nedokáže len tak ľahko vyrovnať so smrťou svojho najlepšieho kamaráta. Od chvíle ako sa dozvie, že šlo o vraždu, a je z nej podozrivý Jung Kyoung Ho  popredný člen Yakuzy, nedokáže nájsť pokoj, stáva sa milencom tohto muža, aby sa k nemu dostal bližšie a zistil pravdu, no zároveň sa zaplieta aj do komplikovaného vzťahu so svojím spolužiakom... 

poznámka: venovanie udeľujem postupne každému komentujúcemu...

hodnotenie






 Pre Ell, Lilith.

Obaja len rýchlo prikývli.
Kyoung-ho sa potom už tváril viac-menej spokojne.
„Ale budeme ti aspoň trošku chýbať?“ opýtal sa Sang Hee.
„Áno, až veľmi... obaja... Najradšej by som si vás vzal zo sebou, ale teraz to nebude možné...“
Jemne ho pohladil po vlasoch a venoval mu ďalší bozk, tak trochu nežnejší než ten predchádzajúci.
Min Su takisto pocítil na svojich perách ďalší bozk.
Dovolil mu to.
„Prečo nie?“ opýtal sa ho, nemal v úmysle to celé nechať len tak a byť len bábkou v jeho rukách.
„Ide o záležitosti nevhodné pre vaše pekné oči, chlapci... A pre mňa samého bude bezpečnejšie ak sa osoby, s ktorými  sa stretnem, nedozvedia o tom, ako veľmi mi na vás záleží...“ vysvetlil im, opäť tak trochu všeobecne.
Min Suk nebral toto vyhlásenie vôbec do úvahy, keďže len nedávno videl vražedný lesk v jeho očiach.
Považoval to len za dočasný prejav jeho dobrej nálady a účinok toho, čo mu naposledy povedal.
Sang Hee na to reagoval veľmi podobne a ani on tomu zrejme neprikladal príliš veľkú dôležitosť.
„Ale dnes ostaneš s nami?“
„Dnes áno, som vám plne k dispozícii...“
„Aj keď sa budeme len rozprávať?“  nevinne naznačil Min Su.
Pretože práve teraz nebol v takom rozpoložení, aby dokázal urobiť niečo iné.
Akosi uňho prevládala nálada spojená s ranami, ktoré utŕžila jeho duša, a nemal náladu na nič iné len na rozhovory a občasné maznanie.
„Nebránim sa rozhovoru s vami, pokojne môžeme takto pokračovať aj ďalej...“  povedal Kyoung-ho a hľadel mu pritom rovno do očí, práve teraz neboli tak úplne chladné, cítil že práve teraz nastal čas vyslovovať požiadavky, ktoré by inak ostali odopreté.
„Ja... neviem, či môžem...“ začal Min Suk, no pocítil na sebe varovný pohľad Sang Hee, zrejme vyslaný preto, aby sa nenechal až natoľko zviesť predstavou, že mu skutočne môže povedať úplne všetko.
No on napriek tomu pokračoval.
„Čaká na mňa tá kontrola koncom týždňa a potom by som sa mal vrátiť do školy, no ja neviem... ja skrátka... Možno to nevyjde, lebo sa necítim dobre... Dnes je mi dosť zle... ja neviem, čo mám robiť... ja... skutočne netuším, ako to mám všetko zvládnuť...“ 
„Bude to v poriadku... Vieš, že sme s tebou, však?“ povedal Sang Hee.
„Nebude,“ pokrútil hlavou.
Nedokázal tomu uveriť.
A napriek tomu, že ich výlet von bol napokon v tej druhej fáze pomerne príjemný, stále si nevedel predstaviť, ako to bude ďalej, ako zvládne ďalšie podobné prekvapenia, ktoré naňho ešte čakajú. Potreboval od neho isté záruky, niečo čo by mu dalo nádej na to, že to spolu dokážu zvládnuť.
„A neviem, ani či ste so mnou... Neviem, či aj ty... Kyoung-ho...“ zámerne mu tykal a postavil ho pred tú otázku, lebo bola jednou z tých vecí, ktoré si potreboval vyjasniť.
„Môžeš so mnou počítať, už si mi preukázal lojalitu, nemám viac dôvod o tebe pochybovať..“
 Pred chvíľou mu bolo dobre, no teraz zrazu cítil zvláštnu stiesnenosť, ktorej sa nedokázal tak celkom ubrániť.
Cítil sa tak trochu ako zradca, kvôli tomu, že niečo také vôbec dopustil.
No všetky jeho výčitky a pochybnosti museli počkať až do ďalšieho stretnutia z duchom jeho  priateľa.
Cítil, že tam za každú cenu musí ísť, aj keby ho to malo zničiť.
Mohol si zvoliť prežitie, či smrť...
No nedovolili mu zvoliť si to druhé, tak sa pokúšal so všetkých síl nájsť spôsob ako prežiť.
A teraz z odstupom času bol rád, že mu to nedovolili, aj napriek tým problémom, aj napriek tomu všetkému, chcel žiť, aj keď to bol ešte veľmi malý impulz hlboko v ňom, bol to už predsa len nejaký základ, na ktorom by mohol stavať.
„Naposledy to tak nevyzeralo...“ skonštatoval Min Su.
„Naposledy sme stáli pred istou voľbou, ktorá mohla náš vzťah výrazne ovplyvniť a ty si zvolil jednu z možností, na základe, ktorej ti teraz ja sám môžem potvrdiť, že budem stáť pri tebe...“
Pocítil silný záchvev viny, no zároveň aj úľavu.
Prikývol.
„Budem si to pamätať...“ povedal napokon a dúfal, že sa rozhodol správne, keď zveril svoj život do rúk svojim dvom milencom.