22. 10. 2014

Rivals 16. kapitola 1/3











názov: Rivals
paralelná poviedka k poviedke Ghosts 

(poviedka Ghosts  už začala vychádzať)
varovanie: trojka
pár: Kim Min Suk/Jung Kyoung-Ho/ Hyun Sang Hee
poznámka: Kim je z doramy shut up flower boy band
Kyoung-Ho (tam nehrá)
obsah: Stredoškolák Kim Min Suk sa nedokáže len tak ľahko vyrovnať so smrťou svojho najlepšieho kamaráta. Od chvíle ako sa dozvie, že šlo o vraždu, a je z nej podozrivý Jung Kyoung Ho  popredný člen Yakuzy, nedokáže nájsť pokoj, stáva sa milencom tohto muža, aby sa k nemu dostal bližšie a zistil pravdu, no zároveň sa zaplieta aj do komplikovaného vzťahu so svojím spolužiakom... 

poznámka: venovanie udeľujem postupne každému komentujúcemu...


 hodnotenie


                                                                    Pre Ell, Lilith. 

 
Mienil sa toho držať, aj keď k nemu do sprchy vošiel Kyoung-Ho.
Trvalo to dlhšie, no zrejme sa oplatilo naňho počkať.
Pocítil jeho prítomnosť za svojím chrbtom.
Vzrušilo ho to, jeho telu skutočne milenec už dlhší čas chýbal.
A keď prestal brat isté utlmujúce lieky, opäť sa začal cítiť ako muž.
„Už viem, kde je Sang Hee...“ pošepol mu,  mužove ruky ho nešetrne objali.
Prudko zalapal po dychu, keď bol pritlačený bližšie k drahému obkladu.
„Je v poriadku?“
„Áno,“ pošepol mu Kyoung-Ho.
„Teda, aspoň už vieš, že ja s tým nemám nič spoločné...“ hlesol znepokojene.
„Som si toho vedomý...“  potvrdil mu boss, no z jeho hlasu vycítil, pretrvávajúce napätie.
„Kedy príde?“ opýtal sa, keď siahal na sprchu, aby upravil prúd tak, aby bola pripravená aj pre jeho milenca.
„Nepríde.“
A keď si ho obrátil k sebe a pozrel mu do očí, nachádzal v nich sklamanie, hnev a akúsi zvláštnu bolesť.
„Prečo nie?“ obával sa tej odpovede.
„Odišiel s iným mužom, nemá v úmysle sa vrátiť. Požiadal o odstúpenie. Má v úmysle prenechať mi všetku moc, aby som sa stal jediným dedičom oboch klanov...“
Min Suk čiastočne chápal toto priateľovo rozhodnutie, vedel, že nie je ľahké byť súčasťou tých záležitostí, ale nikdy by si nebol pomyslel, že práve on odíde s iným mužom a bude požadovať niečo také.
Myslel si, že chlapec, ktorí ledva vládal zdvihnúť hlavu od zeme, nebude mať nikdy dostatok odvahy na to, aby niečo také urobil.
„To ma mrzí...“ hlesol šokovane.
Pocítil ako Kyoung-Ho pevne zovrel rukami obe jeho plecia.
„Neželám si, aby si ma ľutoval...“
„Toho sa neobávajte, pane...“ okamžite sa stiahol, pretože sa obával, že by mu mohol ublížiť, chvíľu sa naňho díval tak, akoby bol toho skutočne schopný.
 „Ty vieš, veľmi dobre, čo od teba potrebujem...“ odsekol nahnevane.
„Áno, pane...“ hlesol rozrušene.
„Výborne, Kim Min Suk,“  hlesol Kyoung-Ho.
A pobozkal ho.
Tvrdo.
Zúrivo.
Pocítil jeho ruky na svojich stehnách, pevne ho chytil a nadvihol.
Tlmene zalapal po dychu, keď sa chrbtom teraz už definitívne oprel o stenu.
„Kyoung...“ hlesol potešene, keď v sebe opäť pocítil mužov penis.
„Áno, opäť ťa chcem... tak mi dobre, poslúž... “ prikázal mu starší muž.
„Urobím, čo budete chcieť, pane...  prosím ja len...“
„Možno ťa prijmem späť, ak budeš aj naďalej taký dobrý chlapec... “ pošepol mu Kyoung-Ho a opäť sa zmocnil jeho pier.
„Áno, som váš dobrý chlapec...“ vzlykal spokojne, keď cítil ako ho obklopilo príjemné objatie teplej vody, bol spojený so svojím milencom a dovolil mu, aby nad ním úplne prevzal kontrolu.
Dovolil mu, aby sa urobil a aj jeho premohla rozkoš, ktorá ho prinútila držať sa ho ešte pevnejšie než predtým.
A potom ho pustil a vzájomne si vypomohli pri umývaní.
Keď však pocítil, ako jeho objatie povolilo a milenec ho už viac nedržal, zmocnil sa ho nepríjemný pocit.
Obaja sa zabalili do uterákov.
 „Teraz sa vrátiš do mojej spálne, prezlečieš sa a môj šofér ťa odvezie domov...“
„Ale pane... povedali ste, že ma prijmete späť...“
Chystal sa namietnuť, že by rád ostal s ním, bolo by príjemné stráviť noc v jeho veľkej posteli a prebudiť sa spolu s ním.
„Áno, ale povedal som možno a neznamenalo to, že to urobím hneď... Zatiaľ sa budeme len stretávať... Budem ťa kontaktovať, ale zatiaľ nič viac...“
„Ako si želáte,“ podrobil sa jeho rozhodnutiu.