8. 11. 2014

Material boy 21. kapitola 3/3

 

 

 

pár: Kim Myung-soo/Dennis O´Neil (napol Američan, napol Kórejčan) a iní
varovanie: sex za peniaze, pyšný a rozmaznaný_uke, vzťah so starším mužom (pribl. o 10 rokov starším, žiadny dedo :D)
obsah:  Myung-soo (18) sa nevie zmieriť s otcovým bankrotom. Aby si udržal životnú úroveň, na ktorú bol zvyknutý,  prijme ponuku jedného z otcových bývalých obchodných partnerov a začne žiť životom vydržiavaného milenca.
Poznámka: poviedka bude vychádzať nepravidelne. 

Poznámka 2: táto aktualizácia platí aj za zajtrajšok, lebo chcem ďalej písať Vianočný špeciál a inak by som na to zas nemala čas. 

 hodnotenie

 

 

                                                                          Pre Ell, Lilith.

Myoung-soo neľútostne prenikol do milencovho tela.
Bol preňho pripravený,  nepochybne lepšie, než keby sa o to postaral on sám. Tí chlapci skutočne vedeli, čo by mali urobiť. Spoliehal sa na to, že ho poriadne rozdráždia.
„Áno,“  hlesol Dennis spokojne.
„Prosím, môžeš... ja...“
On však ostal nehybný.
„Ešte ma pros, chcem, aby si stále prosil...“ pošepol mu takmer výhražne.
A on poslúchol.
„Prosím ťa, prosím...“
Začal sa v ňom pohybovať.
Držal ho v polohe, ktorá vyhovovala jemu a nijako sa neobmedzoval.
Dennis spokojne stonal, keď našiel jeho prostatu a starostlivo ju zasahoval, tak ako to nedávno prebrali s Danielom.
Upozornil ho na to, čo je potrebné urobiť, aby muž v jeho rukách prežíval skutočnú extázu a učil ho to už len tým, že mu on sám poskytol potešenie podobného druhu.
Cítil ako sa lôžko pod nimi trasie, siahol nižšie a dráždil jeho bradavky, bozkával ho na chrbte a zmyselne ho lízal.
A keď jedna z jeho rúk uchopila mužov penis a stimulovala ho tak, aby vyvrcholenie dosiahli spolu, prežil skutočne veľmi silný zážitok spojený s pocitmi, ktoré v sebe našiel práve v tomto okamihu a silu na to, aby to urobil, mu dodala túžba potom, ukázať mu to, ako to funguje na druhej strane, a že ten ktorý dáva potrebuje aj dostávať, inak nemôže byť jeho rozkoš úplná  a chcel, aby si vždy, keď ho bude mať vo svojich rukách spomenul na ten okamih, keď to bol práve on, kto si vychutnával jeho prehru.
Dennis sa začal pohybovať s ním, jeho telo ho prijímalo a ich spojenie bolo veľmi intenzívne a prudké.
Na svojej ruke, čoskoro pocítil vlhkosť, no zdržiaval vyvrcholenie svojho partnera. A zmierňoval svoje pohyby tak, aby nedosiahol všetko príliš skoro. Chcel, aby pochopil, aké je to, keď jeho šťastie závisí od inej bytosti, ktorá je nie vždy ochotná poskytnúť mu presne to, čo práve teraz potrebuje.
„Prosím, ja už musím.... prosím, Myoung-soo...“
„Povedz to...“ vyzval ho zadychčane.
Vedel čo presne chce počuť, aby bol ochotný mu odpustiť a prijať ich vzťah.
Aby vedel, že pochopil, čo znamená podriadiť sa a čo je nevyhnutné na to, aby sa aj podriadený cítil v jeho náručí dobre.
„Nerozumiem ja...“
„Povedz, že si moja kurva, povedz to... a urobíme sa spolu...“ 
„Nie, ja...“
Nehýbal sa.
Len jedna z jeho rúk dráždila jeho bradavky.
A v ruke držal pulzujúci penis, ktorý priam túžil potom, aby zo seba mohol vydať úplne všetko.
„Povedz to, lebo ťa pustím...“  prikázal mu nekompromisne, musel vynaložiť všetku silu na to, aby to v sebe našiel, lebo to preňho nebolo celkom prirodzené, ale teraz bolo dôležité niečo iné, nie len jeho bezprostredné pohodlie, ale budúcnosť, ktorú túžil vytvoriť práve teraz a tu na tomto mieste.
„Myoung-soo...“ vzlykol Dennis.
„Prosím, ja ... to... ja...“
Stisol ho pevnejšie. Počul ako so seba vydal nespokojný povzdych.
A napokon veľmi pomaly vyslovil to, čo potreboval od neho počuť...
„Áno, som tvoja kurva, prosím... len to dokonči... prosím...“ vzlykal neprestajne a on to urobil.
Prirážal doňho opäť prudšie a Dennis umocňoval ich spoločné pohyby, až kým obaja nedosiahli vrchol.
Budúci mladý hoteliér klesol na lôžko, prudko dýchal a on skončil na ňom, spojený s jeho telom.
Nejaký čas len prudko dýchal a oddychoval, ale keď sa obaja spamätali, rýchlo sa odtiahol.
„Tak taký je to pocit... tak to je...“ hlesol Dennis, keď mu dal dosť priestoru na to, aby sa mohol posadiť.
„Áno...“ vyhlásil Kim Myoung-soo napokon.
„Prepáč, ja neuvedomil som si, že je to takéto, keď si dolu a keď sa nám snažíš veriť... ja...“ bolo na ňom vidieť, že ho to značne rozrušilo a prelomilo to tú jeho obranu, ktorú si okolo seba vybudoval.
Myoung-soo pocítil uspokojenie, keď ho vzal do náručia a objal. Privinul si ho k sebe a nepúšťal ho.
Bál sa, že ho odmietne, že ho od seba definitívne odsunie, keď skončí táto záležitosť, ale Daniel mal zrejme pravdu, keď tvrdil, že to stojí za ten risk.
„Je to ťažké, keď to od teba chcú osoby, ktoré miluješ...  A nedajú ti ani šancu, aby si sa k nim skutočne priblížil, lebo si len ich kurva, len ich hračka, ktorú kedykoľvek ponúknu niekomu ďalšiemu... Daniel to oslovenie použil ako prvý, ale vy ste ho nezastavili... aj keď ste vedeli, že mi to ublíži...“
„Mrzí ma to, Myoung-soo... ja... sľubujem, že sa o teba budeme lepšie starať a nebudem viac proti tebe bojovať, lebo to, čo chceš, zjavne nie je to, čo sme si mysleli, že...“
„Chcem vašu lásku, chcem, aby ste ma milovali a prijali ma nielen ako vašu hračku, ale aj ako vášho milenca... a osobu, s ktorou máte vzťah, chcem všetko... Budem všetkým, čo si budete priať, ak sa rozhodnete byť so mnou a nie proti mne...Tak ako sa rozhodnete, pán O´Neil ste so mnou alebo proti mne?“ opýtal sa panovačným hlasom ľadového princa.
„Som s tebou, Myoung-soo...“ vyhlásil Dennis.
Jeho mladý spoločník skutočne dúfal, že to myslí vážne, lebo inak by bol ochotný postarať sa o to, aby svoju zradu poriadne oľutoval.