11. 2. 2015

Odmena 3/6





VALENTÍNSKY BONUS



varovanie: nelegálne preteky ako v rýchlo a zbesilo, prezlečenie za ženu...
jednorázovka, sex-pwp
Myoung-soo/Dennis O´Neil
Obsah: Myoung-soo dlhuje svojmu kamarátovi Sang Hee láskávosť... A preto je nútený ísť s ním na nelegálne preteky a dokonca prezlečený za dievča, pretože sa vystatoval, že príde s peknou priateľkou, aj keď v skutočnosti žiadnu nemá...
Myoung-soo súhlasí... pretože je to miesto, kam chodia najpopulárnejšie deti so školy... a on si praje zažiť trochu vzrušenia...
Sang Hee zas so všetkého najviac chce pretekať...


poznámka: keďže je táto jednorázovka dlhšia než na tri strany, ktoré som pôvodne chcela napísať, rozhodla som sa ju rozdeliť do viacerých dní. (A ešte ani len nie je dopísaná)
No jednorázovka Profesor Potter, pribudne podľa plánu, keďže tá je kratšia. 





 Pre Lilith.


„Lee odvezie tvojho priateľa, ale ty pôjdeš so mnou...“
„Ja?“ zdesene hlesol Myoung-soo.
„Sang Hee, čo to má znamenať....“
Jeho priateľ naňho len rozpačito hľadel.
„Prepáč, ja myslel som si, že ...“ vyjachtal rozrušene.
Dennis však zjavne nemal záujem to ďalej počúvať.
„Choď už...“ pokynul mu netrpezlivo.
„Ja si vezmem svoju odmenu, tak ako sme sa na tom dohodli...“
Sang Hee si vymenil znepokojený pohľad z Myoung-soo.
A on pochopil, že teraz je to na ňom, aby rozhodol o ich osude.
To, čo sa v ňom v tej chvíli odohrávalo, by si neprial viac zažiť.
Napokon len takmer nepatrne prikývol a nechal svojho kamaráta odísť.

***
Nastúpil do auta s O´Neilom.
Nemal na výber.
Keby to zistili tam na mieste, nechcel si ani len predstaviť, čo by s nimi urobili.
Takto aspoň získal čas.
Celý sa chvel a dúfal, že niečo vymyslí, aby sa zachránil aj on.
Musí sa z toho predsa nejakým spôsobom dostať.
So Sang Hee si to vybaví neskôr.
Asi ho zabije, ak bude mať na to príležitosť a vyviazne odtiaľ živý.
No práve teraz nemal možnosť uvažovať o spôsoboch tej najpomalšej a najbolestivejšej smrti pre svojho drahého priateľa.
O´Neil nešiel ďaleko, zabočil na akúsi skratku a tam zastavil auto, neďaleko jedného zo skladov.
Strana Myoung-soo bola blokovaná nejakými kríkmi, nemohol vystúpiť a pokúsiť sa mu zmiznúť, čo mu napadlo ako prvé.
„To bude stačiť, urobíme to tu...“ povedal jeho spoločník celkom pokojne, akoby vôbec o nič nešlo.
„Prepáč, ale to nepôjde...“ uchýlil sa k tej druhej a o niečo nebezpečnejšej možnosti.
Dennis si ho premeral pohľadom, ktorý svedčil o tom, že nemá v úmysle sa s ním dohadovať.
„Ako chceš, ale tvoj priateľ bude nežiadúcou osobu, ktorá si nestojí za slovom...“
Siahol po mobile a bolo viac než jasné, čo Sang Hee čaká, ak teraz zavolá svojim priateľom.
Bitka od brata bola oproti tomu len slabým poštuchnutím.
A Myoung-soo to skrátka nevydržal. Nemohol niečo také dopustiť.
Sang Hee bol vždy, ako jeho mladší brat, vždy ho chránil a nevedel si predstaviť, čo by sa stalo, a nechcel si ani len predstaviť čo ho čaká, ak príde domov bez auta a ešte si aj pokazí reputáciu v škole.
„Možno od tej dohody odstúpiš ty...“ vyrukoval s tou poslednou možnosťou a už teraz sa za to nenávidel, lebo vedel, že tým zrejme nevyhnutne príde k fyzickému kontaktu, ale ani zďaleka nie takému, aký Dennis od neho požadoval, no nemohol to nechať len tak, vedel, že sa tým rúti do záhuby, ale už to nedokázal zastaviť...
„Prečo by som mal?“
„Pretože... ja nie som dievča...“
Povedal to.
Odvážil sa to urobiť.
Dennisovi vypadol z rúk mobil.
„Čo si to povedal?“ oboril sa naňho.
Myoung-soo pocítil ako pevne zovrel jeho pravú ruku.
„Nie som dievča...“ zopakoval o niečo hlasnejšie a bol si vedomý toho, čo bude zrejme nasledovať.
Pocítil ako ho prudko pustil.
„Vystúp si!“ odsekol Dennis nahnevane.
Myoung-soo zrejme nereagoval dosť rýchlo, lebo napokon to bol z auta vyvlečený.
Svetlá na aute svietili a padol na kapotu, keď bol ním vzápätí prudko odsotený.
Bolelo to.
A zrejme to ešte nebolo to najhoršie, čo by naňho mohlo prípadne čakať.
Dúfal, že si udrie a nechá ho tak.
S námahou k nemu zdvihol zrak.
Ležal na kapote v dosť nepríjemnej pozícii a Dennis sa nakláňal nad ním.
Bol tak blízko.
Cítil ako jeho srdce začalo prudko pulzovať.
Nemal rád takéto konfrontácie, bol skôr citlivou osobou, ktorá sa rada zdržiavala v úzadí.
Vždy bol len nejaký L a prial si, aby to tak zostalo.
„Prepáč, ja... nevedel som, že to tak dopadne... myslel som si, že budem len sprevádzať svojho kamaráta... on  tak veľmi chcel súťažiť a je to skrátka Sang Hee...“ vysvetľoval rozochvene a napokon opäť sklopil zrak pod váhou toho obviňujúceho pohľadu.
„Len mi dovoľ, aby som...“
Zmĺkol, keď pocítil jeho ruku na svojej tvári.
Dennis mu jemne nadvihol bradu.  
„Už to viac neurobíš, však?“
„Nie,  už sa to viac nestane, prisahám...“