28. 3. 2015

Hračka 3. kapitola 2/3






 pár: Rain/Uhm Tae-woong
varovanie: vydržiavaný milenec, hračka, podriadený domáci maznáčik
obsah: starší manažér veľkej spoločnosti  Tae-woong (40), tichý a v súkromí dosť uzavretý človek, stretáva mladíka, (18) menom Rain, prostredníctvom istej sprostredkovateľkej zoznamovacej agentúry, pre klietov so špeciálnymi požiadavkami. 
Rain sa po vzájomnej dohode stáva jeho "hračkou".




Súčasnosť

„Jung Ji-Hoon...“
Rain počul ako opäť vyslovil jeho pravé meno a tentoraz sa díval priamo naňho.
Pod jeho pohľadom sa takmer strácal.
Pripadalo mu také vzdialené, akoby ani nepatrilo k jeho terajšej osobnosti.
Sestrin manžel sa vôbec nezmenil.
Bol to stále ten istý, ambiciózny mladý muž.
Chladný a vyrovnaný.
A vyznačujúci sa tou formou príťažlivosti, ktorá v ich vzťahu zohrala dosť dôležitú rolu.
Trhane sa nadýchol.
„Čo chceš...“
„Rain!“ počul hlas svojho pána a mal možnosť vidieť jeho nahnevanú tvár.
Sklopil zrak.
Teraz už poznal jeho meno.
V istých kruhoch bolo dosť známe.
Manažér Uhm Tae-woong bol v biznise váženou osobou.
Udržiaval si imidž váženého obchodníka, akcionára a majiteľa rozsiahlej siete firiem.
Rain sa o tieto veci nikdy nejako extra nezaujímal, preto sa s ním predtým ani len nestretol. No nepochyboval o tom, že manažér Uhm jeho sestru dobre pozorná, keďže aj ich rodina bola súčasťou podobného typu biznisu v akom sa zrejme pohyboval aj on.
„Prepáčte mi to, pane...“
Ponáhľal sa k nemu.
Priam túžil potom, aby ho poslal preč a bol pripravený prijať aj trest.
Tá možnosť ho vzrušovala viac než čokoľvek iné.
Akákoľvek bolesť by bola preňho lepšia než zotrvávať aj naďalej v miestnosti s tou osobou.
Pán ho jednou rukou objal okolo pliec.
Cítil jeho pevné zovretie.
„Takže je to pravda...“ vyhlásil chladne.
„Áno, je... toto je brat mojej bývalej  manželky...“
„Bývalej?“  zopakoval Rain.
Akoby to bolo to jediné, na čom ešte záležalo.
„Áno, je to tak... rozišli sme sa pred istým časom...“ hovoril o tom chladne a nezúčastnene, takmer akoby mu na tom vôbec nezáležalo.
Rain ho zatúžil udrieť.
Už len preto aby zmazal z jeho tváre ten spokojný výraz.
Dosiahol to čo chcel a on ho poznal dosť dobre na to, aby vedel, že to nenechá len tak.
Nech ho už zaujíma čokoľvek, pôjde si za tým za každú cenu.
„Práve preto som sa ťa tak veľmi snažil nájsť, bol by som rád, keby sme to spolu ešte skúsili, ak by to bolo možné...“
„Dosť!“ nemilosrdne ho zahriakol pán domu.
„Prepáč, nemyslel som tým, že...“
„Odíď!“ chladne mu prikázal  Uhm Tae-woong.
„Ale ja...“
„Naša schôdzka skončila... ak ťa tu nájdem aj potom, ako sa vrátim späť, nebude to pre teba dobré...“
Dodal neľútostne.
Pán odviedol Raina do jeho izby.
Dovolil mu to.
Nebránil sa.
Priam si užíval ten pocit, že ním mohol byť odvlečený späť.
A hodený na posteľ.
Jeho ruky skončili nad hlavou, bol uväznený v pozícii, v ktorej bol pánovi vydaný na milosť a nemilosť.
„Takže už poznáš moje meno...“
„Mrzí ma to, pane...“
„Vieš, že tým pádom je priebežný kontrakt neplatný? Zistil si ho bez môjho dovolenia...“
„Áno, ale...“
Druhá pánova ruka siahla do jeho nohavíc.
„No zdá sa, že ťa to ani tak veľmi netrápi...“
„Nie, pane ja...“ tlmene vzlykol, keď zovrela jeho penis.
Pán ho pobozkal.
Prudko.
S vášňou, ktorá ho takmer prinútila prehodnotiť jeho pôvodný postoj voči nemu, keby teda vôbec dokázal premýšľať.
Čo po takomto prudkom útoku nebolo možné.
Privrel oči a oddával sa tomu.
Prežíval to spolu s ním a nebol ochotný prestať.
 „Myslíš si, že ťa s ním niekam pustím... že dovolím, aby ťa odviedol...“
„Pane, prosím...“ hlesol až príliš spokojný s tým ako pevne ho drží, ako sa tvrdo pohráva sa jeho penisom.
„je mi jedno kto to je a čo pre teba znamená, Si môj rozumieš, si môj... z tejto dohody sa len tak ľahko nedostaneš, nepustím ťa...“
Cítil prudko spokojnosť, keď bol tlak na jeho telo zmiernený a mohol svojmu pánovi pomôcť zbaviť sa nohavíc.