28. 3. 2015

Vtedy som mala ten pocit 5. kapitola 1/3







fandom: HPff
pár: Myrtla/Tom Riddle
obsah: "Vtedy som mala ten pocit, že by som mohla byť pre niekoho dôležitá. A nemýlila som sa, ale všetko bolo napokon inak, ako som si pôvodne myslela."
varovanie: HET

 Pre Farah.


poznámka: po mojej korektúre, príprava na knižné vydanie





Plakala. Nevedela prečo. No zrazu mala tvár zmáčanú od sĺz.
Chvela sa, ale nedokázala sa zastaviť. Nič nepočula. Nič nevidela.
Podarilo sa jej zastať, až keď sa jej nejaká osoba postavila do cesty. Tak náhle sa vynorila z tmy. Zľakla sa. Chcela niečo povedať. No nemohla zo seba nič dostať.
         „Ste v poriadku, slečna Warrenová?“
Ten známy hlas jej aspoň na istý čas prinavrátil pokoj.
Bol to profesor Dumbledore.
Pomaly otočila hlavu, utrela si slzy.
„Áno, ja len... prepáčte, pán profesor...“  zamumlala Myrtla zahanbene. Nevedela prečo šla tým smerom. Prečo sa dostala práve k jeho kabinetu. Profesor Dumbledore bol jeden z tých učiteľov, o ktorých sa hovorilo, že sú fajn, no zároveň toho chcú vedieť možno až priveľa. Musela si dávať pozor na to čo mu povie.
 „Poďte si na chvíľu sadnúť, nemali by ste sa túlať takto osamote...“
Otvoril dvere na svojom kabinete a ona pocítila ako ju doslova posadil do jedného zo svojich kresiel.
„Prepáčte, nechcela som, ja len... trochu ma to všetko rozrušilo... mrzí ma to...“ povedala prvé, čo jej napadlo a priala si prepadnúť sa pod zem, už len preto, že ju našiel v takomto rozpoložení.
„Nemusíte sa ospravedlňovať, pre nás všetkých nastala temná doba, no musíme sa s tým vysporiadať, skôr či neskôr...“ trpezlivo sa jej prihováral profesor transfigurácie.
Nejaký čas tam len sedela, počúvala ho a snažila sa chytiť dych.
 „Dáte si čaj?“ ponúkol ju napokon.
„Áno, prosím...“ zamumlala zahanbene.