19. 3. 2016

Padawan



Fandom: star wars rebels
Pár: Ezra/Kanan
Obsah: Po bozku býva každá rada drahá...
Varovanie: krátka náladovka, môžete brať aj ako drabble voľný

„Kanan, môžem...“
Dostalo sa mu strohého kývnutia od jeho majstra, ktorý zaujal meditačnú pozíciu a zrejme si neprial byť nikým rušený, no on s ním potreboval hovoriť okamžite.
„Prepáč, že prerušujem tvoju meditáciu, ja len...“  rozpačito si ho premeriaval. Akoby sa asi mal dívať na osobou, s ktorou...
No skrátka sa to stalo.
Ten ehm bozk. 
A on ešte nevedel, čo by mal teraz urobiť, akoby sa mal k nemu správať, keď... Horšie bolo, že to chcel znovu, skrátka si predstavoval, aké by to bolo teraz, keď...
Tak tam len stál.
„Sklapni a sadni si...“
Poslúchol.
„Nie, tak ... meditačnú pozíciu sme už predsa preberali...“ napomenul ho prísnejšie než mal vo zvyku.
Áno, iste, akoby mohol na to zabudnúť.
Meditačná pozícia, tou to predsa začalo. Tak ju teda zaujal.
Zhlboka sa nadýchol a začal znovu.
„Majster, ja...“
„Takže majster?“
„Ehm, áno...“ neisto sa usmial.
„Len pokračuj, počúvam ťa...“
Kanan opäť privrel oči.
„Ja len som chcel vedieť či, no možno to radšej nechám tak, ja ani neviem...“ bolo to ťažšie než predpokladal.
Tak to skrátka opäť urobil, jeho pery majstrove pery, dokonalá spokojnosť.