25. 3. 2016

Virtuální realita 20. časť 1/2






Sylvík & Adelaide (Merope Merzmer)
Žánr: slash
Páry: Alan Rickman / Daniel Radcliffe
Poznámka: tentoraz celá časť odo mňa…
Poznámka2: Znovu publikované na Meropesvete so súhlasom autora.
autor nadväzujúceho fan pokračovania: Merope Merzmer, ktorá sa podujala  obnoviť túto poviedku.
Poznámka: Tu pokračuje moje skromné pokračovanie, majte trpezlivosť, snáď z toho niečo bude, očakávajte však text v slovenčine, majte na pamäti, že ste boli varovaní aj ministrom mágie, pred istou dávkou cukru, trpkosladkého okúzlenia, ktoré vás možno čaká…

poznámka: nezabudla som na túto poviedku, len som akosi nemala k nej inšpiráciu.


 nemala som v úmysle písať, ale akosi to tak, vyšlo, že som napokon písala... 

Henry.Wilde a AduCornellu.


Dan
Ani nevieš, aké máš šťastie.

To bola správa, ktorú dostal od svojho mladého priateľa. Úplne chápal jeho rozpoloženie. Bolo to vôbec po prvý raz, čo bol s priateľmi zo sveta Harryho Pottera vonku, odkedy došlo k tomu ich čiastočne ešte stále škandalóznemu odhaleniu. On už mal za sebou stretnutie so starším bratom Davidom aj so sestrou. Oboch si ich pozval, aby ich pripravil na to, čo by sa relatívne ešte mohli dočítať, mladší brat Michael, nebol zatiaľ v meste, no aj s ním už hovoril, a musel si vypočuť pár poznámok o tom, že sa na staré kolená zrejme stihol zblázniť. Netrápil sa tým, jeho brat sa týmto spôsobom vyrovnával s menším šokom a predpokladal, že mu bude len trochu dlhšie trvať, kým bude pripravený ho pochopiť. Neskôr to zrejme celé obráti na žart, to bolo preňho typické a aj keby sa mýlil, nebolo to nič, čo by nevyriešili pri poháriku v tej správnej nálade.
Prekvapivo Rima sa nevyjadrovala o ich vzťahu negatívne, očakával od nej, že trochu zamieša karty, no jej vyjadrenia pre média čo sa týka jeho vzťahu s jeho mladým kolegom, boli veľmi opatrné a viac-menej neutrálne.
Jeho samého čakal, pomerne rozsiahli rozhovor na tému Severus Snape, už dostal aj otázky a urobil si k nim poznámky. Samozrejme sa vyskytli aj také, na ktoré sa mu odpovedalo ťažšie a bol pripravený o nich ešte vyjednávať. No práve teraz bol zrejme na rade Dan, aby čelil svojmu krstu ohňom. 

Alan
To ma skutočne mrzí, môj drahý pane… A čože vás tak podráždilo? Naše čarodejnice? Alebo Weasley?

Dan
Asi všetko, vy si pekne sedíte doma, drahý Severus a ja som tu pekne v prvej línii. Tak som sa obával, že poviem, našťastie som sa držal. Ale tie naše čarodejnice ma dostali, dievčatá našli moje slabé miesto, čo ti budem hovoriť, skrátka čarodejnice…Tešte sa vy na Helenu, s ktorou idete na Snapa. Len sa tešte.

Alan
S tým sa dokážeme vysporiadať. Máte moju plnú dôveru. V prípade potreby hlavne nepoužite kladivo. Skúste to skôr jemne. Na Helenu sa teším už teraz.

Ochotne mu odpísal. Pre nikoho iného tu nebol, len preňho. Bol už v posteli, dnes nemal práve ten najlepší deň, čo si práve teraz kompenzoval sledovaním obľúbených filmov z pohodlia postele.  

Dan
Ja a teším hlavne na teba. Ale už ide Rupert… prišiel za mnou, teda, museli premôcť aj jeho…  Inak, mám ťa od neho pozdraviť… Ideme opäť dnu, bojujeme ďalej… tak zatiaľ, ľúbim ťa…
Posunul jeden z vankúšov, odsunul ovládač tak, aby mu nespadol a preložil si mobil na kolená. Chvíľu počkal a napokon mu ešte napísal.

Alan
Aj ja ťa ľúbim, Danny.

Bozky.
Prišlo ich viac než dosť.

Dopozeral filmy, prešiel nové komentáre na blogu a písal si aj so svojimi čitateľmi. Začínal chápať, prečo bolo pre Dana také príjemné stať sa Real Harrym. Dozvedel sa toho viac než vôbec čakal, o tom, ako jeho postavu fanúšikovia vnímajú, o tom čo všetko pre nich znamená, nikdy by si nepomyslel, že sa skutočne stane takou  obľúbenou osobnosťou v ich  povedomí.

Barty crouch_junior
Harry bude milovať len spomienku naňho… alebo sa môžeme tešiť na návrat Snapa?

Princ dvojí krve
Zaujímavá otázka. Závisí to od toho, čo presne si predstavujete pod návratom SS. Mne sa niekedy zdá, že nikdy neodišiel.

Hlavne teraz pod vplyvom tých Harryho poviedok, mu začínal čiastočne aj chýbať. Nedalo sa tomu zabrániť.
Severus Snape bol späť, na týchto stránkach, v tomto svete, ktorý sa ho tvrdošijne odmietal vzdať.

***

Smiali sa.
Na svojich vlastných súkromných vtipoch. Medzi nimi bol stále ten kruh dôvery, ktorí si chceli udržať ešte aspoň o niečo dlhšie.
Dievčatá mu to na začiatku dosť sťažili. Tá ich paľba otázok ho úplne premohla. Vskutku toho bolo akosi priveľa. Pripravoval sa na to, ale skutočnosť trochu predčila jeho očakávania, niežeby dievčatá povedali niečo zlé, len načrtli isté veci, o ktorých nechcel práve teraz premýšľať.
Rupert upokojil situáciu, a teraz to šlo viac-menej dobre.
„Ale vážne, Dan, staraj sa dobre, o Alana,  nieže ho budeš zanedbávať, lebo si to s tebou vybavíme…“ povedala mu Emma.
Napol pobavene, napol vážne. A Bonnie tiež ochotne prikyvovala. „No niekedy nám ho musíš priviesť, aby sme si overili, či fakt…“
„Sľubujem, privediem a uvidíte, že sa oňho starám viac než dobre, teda skôr on o mňa, ale o tom by som asi nemal teraz takto…“
Evanna s plnou vážnosťou vyhlásila. „Vieš, čo ste tým vyvolali vo svete fanficie, zrazu je tu toľko poviedok s vami, akoby sa s nimi roztrhli tri vrecia…“ a hneď mu aj ukázala príslušné stránky.
„Mám isté tušenie…“ on sám si všimol, že po tomto ich vyhlásení podobných poviedok vskutku pribudlo viac než dosť.  
Takto to pokračovalo, až kým téma nebola bezpečne vyčerpaná a oni sa presunuli k iným záležitostiam.
Dozvedel sa viac o plánoch dievčat o tom, čo ich v poslednom čase najviac fascinuje, či znepokojuje.
Prebrali spolu všetko, aspoň on sa tak cítil, keď vystúpil z auta, pred jedným zo svojich domov, v ktorom práve teraz býval spolu s Alanom. 

predchádzajúca časť nasledujúca časť