22. 7. 2012

Tanec


Fandom:Sherlock Holmes BBC
pár: SH/JW
Obsah: inšpirovala ma scéna z filmu Sherlock Holmes Hra tieňov. Konkrétne tá, keď S vyzve J do tanca. Je to moje prevedenie toho, akoby to vyzeralo v modernom Sherlockovi. varovanie: krátke, neplánované :D Tvári sa to ako drabble, ale nedodržiavam počet slov, takže je to no nejaký taký voľný drabble.
Poznámka: poviedka prešla antipreklepovovým programom.






Svetlovlasý muž zúfalo pokrútil hlavou. Neostávalo mu nič iné, len sa poriadne oprieť a nechať sa objať. Taká nemožná pesnička. Niečo také snáď ani nebolo možné. Moderná pesnička, taká pri ktorej sa tancuje telo na telo. Niečo neskutočné.
„Je to naozaj nutné?“ pošepol tmavovlasému mužovi, ktorý sa prispôsobil hudbe a ostatným tanečníkom tak, akoby bolo celkom prirodzené len tak si tancovať na romantickú pesničku s bývalým armádnym doktorom. John mal pocit, že mu od hanby horia líca. Všetci na nich zazerali. Bol tam dokonca aj nejaký fotograf z novín a on bol akosi uväznený v náručí svojho spolubývajúceho. Pričom mu bolo jasné, aké titulky budú naňho čakať. Vzhľadom na to ako ten mladík horlivo fotil práve na ich strane.
„Mycroft mi povedal, že ak nikoho nevyzvem do tanca, sám mi niekoho vyberie...“  tváril sa pritom, akoby  mu namiesto peknej partnerky brat ponúkol tanec s atómovou bombou.
„Myslel nejakú ženu, Sherlock. Nie mňa!“ nešťastne zaúpel John.
„Prečo by mal? Vie predsa, že s tebou si rozumiem najlepšie...“
Proti tomu už nenachádzal žiadne argumenty. Len sa ďalej opieral o jeho plece a pokúšal sa to nejakým spôsobom vydržať. Až kým sa istá ruka nepresunula na isté dosť dôležité partie.
„Zahŕňa to aj tú ruku, ktorú máš na mojom zadku?“ opýtal sa uštipačne.
 „Je to súčasťou vyšetrovania.“
„Predpokladám, že aj keby si ma teraz pobozkal, aj to by bolo súčasťou vyšetrovania...“
„Samozrejme, čo iné by to malo byť...“