10. 3. 2015

Rodinné tajomstvo 6. kapitola 2/3




 názov:  Rodinné tajomstvo
pár: Kim Myoung-soo/Jung Kyoung-ho
varovanie: dráma, temné, drsnejšia vec, nedobrovoľný sex, zneužitie moci
obsah: Myoung-soo začína žiť v novej pestúnskej rodine, pomerne dobre situovanej, otec rodiny má dobrú prácu, jeho manželka je doma a stará sa o malú dcérku, starší syn študuje na univerzite, a aj Myoung-soo sa hneď na začiatku dostáva do dobrej školy a oproti tomu v akých podmienkach žil predtým, to vyzerá tak, že sa jeho situácia veľmi zlepší...
No čoskoro zistí, že jeho prvý dojem nebol práve najlepší... Zisťuje, že všetko ani zďaleka nie je tak ako sa zdá...
Pán domu oňho postupom času začne javiť záujem, ktorý mu nie je  nepríjemný a keď za ním jednej noci príde do jeho izby Myoung-soo s hrôzou zisťuje aká je jeho skutočná úloha v tejto rodine...


 Pre Nade, ell.


Celý týždeň prežil v nepríjemnom napätí.
Byun ho nikam nepúšťal samého, zrejme usúdil, a to veľmi správne, že by si mohol postaviť hlavu a utiecť, len preto, aby zmaril jeho plány.
Čiastočne mal aj pravdu, keďže Myoung-soo zvažoval aj túto alternatívu.
No nebolo mu to umožnené a musel sa vyrovnať s tým, že koncom týždňa opustí domov.
Napokon sa však tešil aj aspoň na tú párty, ktorej prípravy boli v plnom prúde.
Počas toho posledného večera, mohli na to využiť hlavnú miestnosť a on cítil ako z neho napätie opadlo, keď videl ako ho obklopili ostatné decká.
Ako mu všetci gratulovali a priali mu len to najlepšie.
Pričom pustili hudbu, a narobili trochu viac hluku, než bolo prípustné no, nikto sa na to nesťažoval.
A Myoung-soo čoskoro tancoval medzi nimi a cítil v sebe ľahkosť a spokojnosť spojenú s tým, že všetci sa krútili len okolo neho.
Keď si už potreboval oddýchnuť, sedel na gauči a pomaly jedol svoj obľúbený čokoládový koláč, ktorý Lee Min Ho pripravil na jeho želanie.
Práve ponáral lyžičku do lahodného krému, keď mu vo vrecku zavibroval mobil.
Nechcel ho vyťahovať pred ostatnými, už aj tak boli dosť zvedaví na Jungovcov, preto nenápadne opustil miestnosť s koláčom v ruke a previnilým úsmevom na tvári.
Neznáme číslo.
To bolo to prvé, čo stihol zaznamenať.
„Prosím...“
„To som ja...“ zaznelo z druhej strany.
„Jun Ki?“ opýtal sa prísne.
Nevedel ani či s ním chce hovoriť, no zvedavosť zvíťazila nad počiatočným hnevom, ktorého sa už stihol zbaviť.
„Prepáč, že som sa ti neozval, mal som na to svoje dôvody, o ktorých nemôžem hovoriť, ale chcel som, aby si vedel, že ma mrzí to všetko... Chcel som ťa vyhľadať a osobne sa s tebou pozhovárať, no presťahovali sme sa a všetko sa zbehlo tak rýchlo. Sú tu aj nejaké ďalšie veci, o ktorých by som s tebou rád hovoril, no ...“
„Kam ste sa presťahovali?“ skočil mu do reči Myoung-soo.
„Do Japonska.“

„Aha.“
Hlesol nesústredene.
Pomaly pristúpil bližšie k oknu a oprel sa o rám.
„Povieš mi prečo si vtedy utiekol?“
Ticho.
„Jun Ki?“
„Prepáč mi to, ale nemôžem... jednoducho to nejde... ani teraz by som ti nemal volať, ale jednoducho som to nemohol nechať len tak... Prosím, mohli by sme...“  no Myoung-soo ho viac nepočúval.
„Na tom už nezáleží. Pokiaľ je to všetko, čo si chcel, tak sa maj, mám teraz iné povinnosti, nemám na teba čas...“ povedal mu zdanlivo ľahostajne a po prvý raz cítil takmer spokojnosť spojenú s tým, že mu to môže povedať.
„Myoung-soo počkaj ja...“
Zložil.
Strčil si mobil späť do vrecka a vrátil sa späť na oslavu.
Nemal v úmysle mu dovoliť, aby mu pokazil náladu, a pokiaľ mu nechcel povedať pravdu, aj tak nemalo zmysel s ním ďalej strácať čas.

***
Pomaly vstúpil do pracovne pána domu.
Bol do nej pozvaný po svojom príchode a cítil ako ho opäť obklopila mierna nervozita.
„Vitaj u nás Myoung-soo...“
Pán Jung vstal.
„Dobrý deň...“ hlesol rozrušene.
A čiastočne si stále ešte prial, aby mohol nasadnúť do toho auta a odviesť sa späť na miesto, ktoré dôverne pozná a nemusieť čeliť tejto na jeho vkus až príliš rýchlej zmene.
„Pane, ja chcel by som vás požiadať, aby ste si to ešte rozmysleli... To zrýchlené konanie nie je pre nás dobré...“ povedal to čo mal na srdci, aj keď vedel, že Byun mu nedá ani chvíľu pokoj, ak sa dozvie, že sa niečoho takého dopustil.
Pocítil jeho ruky na svojich pleciach.
Zachvel sa.
„Myoung-soo je pochopiteľné, že sa bojíš, je to pre teba veľmi vážny krok, po takej dlhej dobe v detskom domove. No čoskoro si na to zvykneš, veľmi sme sa na teba tešili a budeme radi, ak sa rozhodneš dať nám šancu... Zatiaľ len na skúšku, dobre? Dopraj tomu aspoň pár dní a uvidíme, ak to nebude fungovať ja sám sa postarám o to, aby táto dohoda vyhovovala nám obom... Ak budeš cítiť, že niečo nie je v poriadku dohodneme sa na základe toho, no nenechaj sa ovládnuť strachom, už sa predsa nejaký čas poznáme, však...“
„Áno, páne...“ vyhlásil už omnoho pokojnejšie.
Pár dní.
To by možno mohol zvládnuť.
Byun to potom možno prijme ľahšie, ak sa bude aspoň trochu snažiť.