27. 3. 2015

Rodinné tajomstvo 8. kapitola 3/3








názov:  Rodinné tajomstvo
pár: Kim Myoung-soo/Jung Kyoung-ho
varovanie: dráma, temné, drsnejšia vec, nedobrovoľný sex, zneužitie moci
obsah: Myoung-soo začína žiť v novej pestúnskej rodine, pomerne dobre situovanej, otec rodiny má dobrú prácu, jeho manželka je doma a stará sa o malú dcérku, starší syn študuje na univerzite, a aj Myoung-soo sa hneď na začiatku dostáva do dobrej školy a oproti tomu v akých podmienkach žil predtým, to vyzerá tak, že sa jeho situácia veľmi zlepší...
No čoskoro zistí, že jeho prvý dojem nebol práve najlepší... Zisťuje, že všetko ani zďaleka nie je tak ako sa zdá...
Pán domu oňho postupom času začne javiť záujem, ktorý mu nie je  nepríjemný a keď za ním jednej noci príde do jeho izby Myoung-soo s hrôzou zisťuje aká je jeho skutočná úloha v tejto rodine... 




Pre Nade, ell.



Všetci už na nich čakali.
No všimol si, že pani Jungová je dnes akási vážna, dívala sa naňho akosi inak, no nič konkrétne mu nepovedala.
„Aký bol výlet?“ opýtala sa svojho manžela.
„Dalo by sa povedať, že lepší než som čakal...“ vyhlásil mierne provokatívnym spôsobom.
Pani Jungová, stisla pery a chvíľu naňho hľadela, akoby snáď bola tesne pred výbuchom.
Myoung-soo pozrel na Mina, ten len pokrčil plecami, zjavne nevedel, prečo ich návrat vyvolal takúto nepríjemnú vlnu napätia.
„Tak to ma veľmi teší,“ povedala pani Jungová, spôsobom, ktorý svedčil o tom, že to v žiadnom prípade nie je tak.
A zrejme aj on sa jej chystal niečo povedať, no nestihol to, lebo k nemu pribehla jeho dcéra a nechala sa vziať do náručia.
A ani Myoung-soo neunikol jej pozornosti.
Shin Woo sa mu pochválila novou hračkou, ktorú zrejme dostala do svojej mami.
Bol to len taký miniatúrny medvedík.
Jeden z tých rozkošných príveskov, ktoré predávali v darčekových obchodoch.
„Dala som mu meno, Myoung-soo, lebo si myslím, že sa na teba podobá...“ povedala napokon a on si medvedíka so záujmom obzeral.
„Máš pravdu, definitívne vyzerá ako ja, no je krajší...“  povedal jej napokon.
Shin Woo odbehla späť za mamou, zrejme jej chcela niečo povedať a on dovolil Minovi, aby ho objal okolo pliec.
„Vitaj...“
Starší syn bol opäť doma, čo zrejme podnietilo pána Junga k tomu, aby aj jemu venoval svoj čas.
„Jung Min-Jin, poď do mojej pracovne....“
Starší chlapec odhodlane prikývol a nasledoval svojho otca.
Keď takto kráčali vedľa seba, pokojne a bez toho, aby mali jeden voči druhému výhrady, bola podobnosť medzi nimi ešte výraznejšia než kedykoľvek predtým.
Myoung-soo vyšiel hore do svojej izby, ešte sa na chvíľu natiahol na posteľ.
Už dávno nebol taký unavený a aj napriek tomu, že s pitím mal isté skúsenosti, cítil, že tentoraz to bolo iné než jeho predchádzajúce zážitky.
Nejaký čas sa hral na počítači, doháňal aj zameškané úlohy a písal si s kamarátmi, nechcelo sa mu nikam ísť, tak len trávil čas vo svojej izbe.
A keď k nemu prišiel Min, bez váhania ho pozval ďalej.
„Všetko v poriadku?“ opýtal sa ho.
„Áno, jasné... len sme si s otcom vyjasnili pár vecí, nič mimoriadne...“
Jeho postoj vôbec nebol napätý.
A vyzeralo to, že aj on si stihol dobre oddýchnuť od bežných starostí.
„Aj dnes máš niečo v pláne?“ opýtal sa ho.
„Ani nie...“
Myoung-soo bol skutočne rád, že sa už vrátili.
Pretože práve teraz mal pocit, akoby nič nestíhal a všetko zrazu plynulo až príliš rýchlo.
Min si sadol na voľnú stoličku.
„Stretol si vtedy v tom klube niekoho zaujímavého?“
„Ani nie, no bol tam istý muž, ale ja trochu som ... to vzal zo zlého konca...“
Nemal v úmysle o tom práve teraz hovoriť, no zmienka o mužovi v maske, mu s odstupom času nepripadala až taká desivá.
„Na budúci týždeň sa tam vrátime...“ vyhlásil odhodlane.
„Nemusíš, ak...“
„Ale ja chcem...“
Potreboval si nájsť nejaké rozptýlenie.
Práve na tomto výlete pochopil, že isté veci mu chýbajú a chcel si jednoducho nezáväzne užívať život.A čiastočne takmer ľutoval, že toho muža vtedy tak rýchlo odpísal.
„Tak dobre, zastavíme sa tam opäť, ak si to budeš želať, opäť ťa...“
Potom mu na mobile pípla správa a už sa mu nepodarilo to dokončiť.  
Zrazu akosi zvážnel.
Odložil si ho späť do vrecka.
„Mohol by si mi s niečím pomôcť... ja... viem, že to bude znieť zvláštne, ale ty s otcom vychádzaš omnoho lepšie, než ja ...“
„To nie je tak, ja len...“
„Neboj sa, nemyslel som to zle... len by som ho chcel pripraviť na isté veci... a bol by som rád, keby som mohol počítať s tvojou podporou, pozhováram sa aj s mamou... Moja priateľka si urobila test a vyzerá to tak, že je tehotná... pôjdem hneď za ňou, ešte to preberieme“
„Samozrejme, že ťa podporím...“ sľuboval mu, pretože tušil, že práve táto správa poriadne rozvírili hladinu.
Nepochybne viac než chladné privítanie pani Jungovej.
A skutočne mu nezávidel, pretože to bola vážna vec.
„Povieš im to dnes večer?“
„Nie, ešte nie, najprv nech to máme všetko riadne potvrdené a tak, hlavne kvôli otcovi, aby nerobil problémy...“
Myoung-soo prikývol.